Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

декември 03, 2024, 19:07:36

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: [1] 2 3  Всички   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Диаманти ASSOS - МОЛ ВАРНА - ОТВРАТЕН СЪМ!!!  (Прочетена 126558 пъти)
 
Teo
Отговорник
Заслужил майстор на спорта
*
Пол: Мъж
Публикации: 2277



Моят сватбен албум

« -: януари 11, 2009, 20:26:43 »

Потресаващо отношение на собственика на магазина за ASSOS за диаманти в МОЛ ВАРНА bad 
Който не знае, ASSOS е под шапката на ALTINBAS.
Всъщност в момента направо ми се повръща от целия случай bad

Първо искам да отметна, че за толкова време не съм си позволявал да дам мнение в тази част от форума.
Но това, което ми се случи днес премина всякакви граници, затова се чувствам длъжен да опиша как ми развалиха почивката и настроението от диаманти ASSOS в МОЛ ВАРНА.

Неделя, следобед - разходка в морската с приятели, хранене на лебедите в морето, слънце и море - комбинация достойна за отпочиване след натоварената седмица. След разходка решихме да се отбием в МОЛ-а, да вечеряме и да се позабавляваме. Тъй като настроението ни беше приповдигнато, започнаха нападки към мен, кога ще бъде годежа и т.н. Съгласих се на излизане, да влезем в ASSOS магазина за диаманти на първия етаж - да разгледаме. Изключително вежлива продавачка започна да ни показва пръстени и да ни обяснява. Веси пробва няколко пръстена, единият определено й ходеше.

Собственикът на магазина извика продавачката, а тя отговори, че има клиенти. Тогава човека, облечен в грозно черно сако извика така, че всички да го чуят:
- Кви клиенти, не виждаш ли че гледат някакви диамантчета. Да не мислиш, че ще купят нещо!    Oh my ...

Ние се спогледахме, изкоментирахме отношението на глас и излязохме... аз реших да не оставя нещата така и да ми се извинят.  ANGRY
Влязох отново. Заявих, че имам общо с най-големия сватбен портал в България. А този господин, смело заявявам антитърговец само каза: "- Голяма работа!"     GRUMPY

Моето лично мнение: Е "Голяма работа!" гусдин анти-ASSOS диаманти, но аз мисля, че щом продаваш тази марка и искаш да купя пръстен за 2-3000 лева, не може да ни преценяваш по дрехите (защото точно това мисля, че направи) или ти очакваш да се облечем в почивния си ден с костюми и специално да дойдем при теб. (не бяхме спортно облечени, все пак – дънки, палта, обувки).
Не може така да се държиш при положение, че знаеш, че гледаме годежни пръстени. И в този момент някой преценяваше какъв пръстен да купи. Скапа момента, скапа всичко и неделята и изненадата и мнението за теб.

Вече ми минаха нервите.
Ясно е, че няма да стъпим в този магазин.
Ясно е, че няма да купя пръстен с диамант от ASSOS, а задължително от друга марка, но със сигурност с диамант.
Освен това малко ме съмнява с това отношение този магазин да работи дълго време. Насочих се към ALTINBAS, защото познавам марката. Макар че ASSOS ми е непозната, но след като са дъщерна компания реших да се доверя. Сигурен съм, че в Турция това нямаше да ми се случи, защото там търговците са перфектни и има какво да се учи от тях.
 

 
Активен
Слънце
Заслужил майстор на спорта
***
Пол: Жена
Публикации: 2771


Усмихни се!


« Отговор #1 -: януари 12, 2009, 10:42:13 »

Наистина не мога да повярвам, че продължава да съществува такова ниво на обслужване! И то не от продавачката,  а от собственика, който все пак има материален интерес от цялата работа. Да не говорим колко е обидно това отношение. Нищо, вие поне знаете, че не сте избрали грешната фирма. Жалко само, че са ви развалили специалния момент (а това наистина си е много специален момент, веднъж в живота).
Активен
plamik
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1835



Моят сватбен албум

« Отговор #2 -: януари 12, 2009, 10:45:43 »

Teo , отварително са се държали и както казва Слънце, не продавачката /както сме свикнали/, а собственика. Не бива да оставяш нещата до тук. Пиши на Алтънбаш, да знаят какви хора им предлагат стоката в България и да не се чудят на ниските си обороти после.
И успех с намирането на най-красивия пръстен с диамант! good
Активен
Teo
Отговорник
Заслужил майстор на спорта
*
Пол: Мъж
Публикации: 2277



Моят сватбен албум

« Отговор #3 -: януари 12, 2009, 12:22:27 »

Със сигурност няма да оставя нещата така. Вече сме направили първата стъпка, направо се обърнахме към ASSOS DIAMOND. Сега очакваме отговор.
Активен
Слънце
Заслужил майстор на спорта
***
Пол: Жена
Публикации: 2771


Усмихни се!


« Отговор #4 -: януари 12, 2009, 12:31:21 »

Със сигурност няма да оставя нещата така. Вече сме направили първата стъпка, направо се обърнахме към ASSOS DIAMOND. Сега очакваме отговор.
Така се прави! Предполагам, че отчасти и ние сме виновни за лошото качество на обслужването, защото не си търсим правата  smile
Активен
maria_lakova
Заслужил майстор на спорта
***
Пол: Жена
Публикации: 4170



Моят сватбен албум

« Отговор #5 -: януари 12, 2009, 13:54:00 »

Тео, добре си направил като си се обърнал към ASSOS DIAMOND! Човек трябва да си търси правата и да не оставя такова отношение без коментар и действия!  diablo
Ама снощи така се ядосах като прочетох как са се отнесли с вас, че реших да не пиша.  Girl_hide
После да кажеш дали са ти отговорили!  good
Активен
plamik
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1835



Моят сватбен албум

« Отговор #6 -: януари 19, 2009, 13:28:16 »

Тео, какво стана след случката в МОЛ-Варна? Има ли обратен отговор от ASSOS DIАMОND?
Активен
Teo
Отговорник
Заслужил майстор на спорта
*
Пол: Мъж
Публикации: 2277



Моят сватбен албум

« Отговор #7 -: януари 19, 2009, 19:18:48 »

Точно днес имаме отговор.
В който накратко казва, че ще обърнат внимание на случая. Мното държат на обслужването и т.н.
Неща в които съм сигурен, но не в България   Wink и по точно не в този магазин  bad
Активен
Бухтичка
Професор
****
Пол: Жена
Публикации: 361



Моят сватбен албум

« Отговор #8 -: февруари 22, 2009, 22:30:48 »

Много неприятно bad
Ние преди месец и половина се разхождахме сами в мол Варна и влязохме в някакъв магазин Lux Diamonds да разгледаме халки, че на нас това ни е на дневен ред. Чудих се дали да влезем и във въпросния магазин на Алтънбаш, но не остана много време. Сега знам, че не съм изпуснала и изобщо няма смисъл да си правя труда да ходя там.
Активен
peteto77
Сватбар
***
Публикации: 185



« Отговор #9 -: март 06, 2009, 15:23:07 »

Точно днес имаме отговор.
В който накратко казва, че ще обърнат внимание на случая. Мното държат на обслужването и т.н.
Неща в които съм сигурен, но не в България   Wink и по точно не в този магазин  bad

поискай им морална компенсация  girl_wink
Активен
Teo
Отговорник
Заслужил майстор на спорта
*
Пол: Мъж
Публикации: 2277



Моят сватбен албум

« Отговор #10 -: март 11, 2009, 14:07:08 »

Много неприятно bad
Ние преди месец и половина се разхождахме сами в мол Варна и влязохме в някакъв магазин Lux Diamonds да разгледаме халки, че на нас това ни е на дневен ред. Чудих се дали да влезем и във въпросния магазин на Алтънбаш, но не остана много време. Сега знам, че не съм изпуснала и изобщо няма смисъл да си правя труда да ходя там.

Те рекламират този магазин като диаманти от Алтънбаш, ама истинския Алтънбаш е съвсем друго нещо.

В крайна сметка чичкото направи едно хубаво нещо.

Пръстена беше купен от истинския Алтънбаш в Истанбул и няма нужда да обяснявам какво отношение получихме - трябваше да го заснемем и да му го пратя като учебник как се отнася някой с клиенти.

Освен това купих пръстен на доста по-добра цена и с по-голям карат диамант lol)


Активен
0000
Професор
****
Публикации: 469


Моят сватбен албум

« Отговор #11 -: март 11, 2009, 14:27:34 »

Защо ли не се учудвам...Това тук при нас си е като задължителна точка към трудовата характеристика-абсолютна некадърност и грубост.Не зная...писнало ми е да гледам намусени сервитьорки,калпави "специалисти"(доктори,сестри,майстори и т.н.) Естествено има си и хора,които си вършат работата,не го слагам всички под общ знаменател,но наистина се изнервям... hunter bomb boxing
На моменти има чувството,че трябва да се извиня,за това,че искам да си платя за нещо и съм отнела от ценните 5 минути цигарена пауза на някоя сърдита кака например.Ами ще ме извиняват,ама какъв бизнес в България,при положение,че повечето хора не знаят елементарно нещо като Обслужване-Що е то?
А и наистина,че хората не смеят да си потърсят правата и да си кажат,когато нещо не ги устройва!!!А не трябва да е така.Има си процедури,както в случая става въпрос за сигнализиране на проблем,чрез които може да се намери справедливост!!!


Извинявам се за дългия пост,но такива неща ме дразнят страшно много!!!Браво на хората,които не се притесняват да потърсят съдействие за решаване на конфликт.!!!! Bravo Bravo Bravo
Активен
antoinette
Ентусиаст
**
Публикации: 125


Моят сватбен албум

« Отговор #12 -: март 14, 2009, 10:19:57 »

Тео, мога само да кажа, че всичките кокошки дето работят в магазина са за незабавно уволнение! Мен щяха да ме докарат до инфаркт по Коледа! Най-лошото е, че всичко се разигра пред очите на "управителката", на която също изобщо не й пукаше - така че ...
Активен
vliubenata
Любопитен
*
Пол: Жена
Публикации: 49



« Отговор #13 -: март 14, 2009, 16:12:28 »

Хммм и аз имам кофти впечатления от този магазин и от персоналан beating
Случката е следната. Годеникът ми решил да ме изненада и отишъл да купи пръстен от там, до тук нещата са ОК. След като си получих подаръка се установи, че ми малко голям и има нужда от свиване. Решихме, че щом е купен от там ще ми го свият без проблем и няма да им дължа нищо (все пак не са малко пари). Отидохме, но какво беше изумлението ни, след като ни казаха, чве това удоволствие ще ни струва 10 лв. Проблема не е в тези 10 лв., дали ще ги дам там или някъде другаде все тая. Проблема е, че ти купуваш една стока, за която получаваш сертификат и еди какво си там, а се циганят за едното свиване...Та свиха ми пръстена и отивам да си го взема. Дават ми го и аз чакам да ми дадат и останлото злато, но...дори не си направиха и труда Oh my ... И това преглътнах (бях много развълнувана, да ме пита човек). След известно време забелязвам, че там където е свит пръстена ми жълтее, а той е от бяло злато. Отивам пак и на въпроса ми "Защо е така?" ми отговарят, че трябвал да си платя за родиране и така...Нямам думи.
Браво на Тео, че си е потърсил правата. Адмирирам те, защото аз не го направих и съжелявам...
Активен
Бухтичка
Професор
****
Пол: Жена
Публикации: 361



Моят сватбен албум

« Отговор #14 -: март 14, 2009, 16:50:10 »

Аз пък не помня някъде да са ми давали злато след стесняване, наистина ли се практикува това нещо? Питам защото ми стана интересно просто. Моят годежен пръстен го купихме от централата на HStern, стесниха го доста и нищо не са ми давали. Това за жълтеенето обаче crazy Хем им плащаш и пак не искат да го връщат, егати.
« Последна редакция: март 16, 2009, 15:42:04 от Teo » Активен
Страници: [1] 2 3  Всички   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines