Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

ноември 15, 2024, 23:23:33

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 28   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: СВАТБА ВЪВ ВЕЛИКО ТЪРНОВО - 4 част  (Прочетена 187942 пъти)
 
jasminne
Професор
****
Публикации: 425


« Отговор #150 -: януари 27, 2014, 19:04:25 »

май няма много булки тази година  sad хайде давайте мнения,съвети живнете темата
Активен
MissBlondy
Новак
*
Публикации: 9


« Отговор #151 -: януари 27, 2014, 22:05:51 »

jasminne,

Двечки сме вече, хайде и други мацки да пишат, време е да организираме най - важния ден за нас smile
Активен
mari_i_i
Ентусиаст
**
Пол: Жена
Публикации: 148


Щастлива мама на Даниел!


Моят сватбен албум

« Отговор #152 -: януари 27, 2014, 22:59:41 »

Нашата сватба беше през юни, а се сгодихме в началото на декември. Още след годежа започнахме да организираме сватбата, въпреки, че имаше 6м. Най-малкото което трябва да направите е да си помислите каква сватба искате, малка-голяма, дневна-вечерна, с църковен или без църковен брак, защото тогава пък има съображения с дни, през които не се сключват венчавки.
За нашата сватба първо се замислихме върху това колко гости ще поканим, от там последва избора на ресторант, след което запазихме часове в съвета и църквата. От там нататък по-спокойно, обиколихме агенции видяхме какво се предлага, постепенно избистрихме идеята за визията и действахме по конкретните задачи.
Активен
jasminne
Професор
****
Публикации: 425


« Отговор #153 -: януари 28, 2014, 17:30:22 »

нашата организация започва от това да намерим ресторант което е мн трудно да бъде извън града и да събере 180-200 души и май ще търсим лятна градина,вижда ми се доста сложно да се организира една сватба .
Активен
mari_i_i
Ентусиаст
**
Пол: Жена
Публикации: 148


Щастлива мама на Даниел!


Моят сватбен албум

« Отговор #154 -: януари 28, 2014, 18:16:30 »

Вашите гости наистина са си доста. Колкото до организацията, тя е общо взето една и съща за 50госта и за 180госта. Във форума има теми, които могат да ти помогнат във всяко отношение. За мен организацията на една сватба не е нещо сложно. За нашата сватба си организирахме всичко сами. Ползвахме агенция "Рабел" за няколко неща - видео, фото, декорация на официалната маса, роклята си я ших при тяхната шивачка и поканите закупихме от там. Останалото свършихме сами. Ние си наехме оркестър, грим и прическа си правих в студиото, което обикновено посещавам, табелки с имената си направих сама, както и декорация на свещи, чаши и т.н.
Миналата година деверът ми се жени и за мен беше радост, че ми се довериха да им помогна. Направих им всички дреболийки (тейбъл картички, номера на масите, бутониери, венци за вратите на домовете им, кошница с късметчета за хвърляне, кутия за финансови подаръци, сватбена книга, декорации на свещи, чаши, шампански, опаковах им и даровете за кумовете, жартиер за булката. Помагах им и със съвети за протичането на самия сватбен ден.
Общо взето като си направиш сценарий за това как искаш да ти протече сватбения ден проблеми няма.
Успех!
« Последна редакция: януари 28, 2014, 18:21:00 от mari_i_i » Активен
MissBlondy
Новак
*
Публикации: 9


« Отговор #155 -: януари 28, 2014, 21:09:34 »

При нас нещата протичат много спокойно във времето smile. Заедно сме повече от 7 години, но миналото лято, съвсем неочаквано за мен, се сгодихме на морето, есента, докато хапвахме в един ресторант, спонтанно решихме да си спретнем и тържество. Загледах се в календара за Лято 2014 и си харесах 05.07. без да я свързвам с нещо, просто си я заплюх Wink. Първоначално Милото искаше огромна сватба, защото има мн бизнес - партньори, за щастие му избих идеите от главата и намалихме гостите на 120. Мислехме да е на Арбанаси, но почти никъде не могат да ни съберат, а от известен хотелски комплекс ни казаха: "Избирате си предварително вътре или вънка да е събитието", вероятността за дъжд е малко, но все пак ...? Намръщих се като буреносен облак и на прибиране минахме през "Лесопарка" край Лясковец. От там ни казаха, че ще ни сместят, ще има място за танци и всичко зависи от нас - т.е. не ни ограничават в часово време за музиката. Сега вече се ориентираме за DJ, фото, видео, агенция за почти всичко, тъй като съм с 2 леви ръце .... Хубава вечер, дами! Дано не съм Ви отегчила smile.
Активен
jasminne
Професор
****
Публикации: 425


« Отговор #156 -: януари 29, 2014, 12:09:35 »

mari_i_i аз също имах идея за сватбена книга ,би ли споделила,понеже никога не ми се е случвало да има на сватба където съм била,къде се поставя книгата или някой минава и я дава на хората да си напишат пожелания
Активен
tinakostova
Ентусиаст
**
Публикации: 50



« Отговор #157 -: януари 29, 2014, 20:51:23 »

jasminne,, сватбената книга може да бъде предоставена на гостите по време на уелкъм дринка ако имате или по време на сватбата, да бъде пусната по масите и така всеки гост да Ви напише по нещо. Нашата книга я дадохме на водещата и тя прецени кога да обяви, че има книга за поздравления.
Успешна подготовка!
Активен
jasminne
Професор
****
Публикации: 425


« Отговор #158 -: януари 30, 2014, 10:34:00 »

благодаря за инфото,мисля че ще е голям спомен тази книга да ги я прочетеш след години
Активен
mari_i_i
Ентусиаст
**
Пол: Жена
Публикации: 148


Щастлива мама на Даниел!


Моят сватбен албум

« Отговор #159 -: януари 31, 2014, 13:23:22 »

jasminne, за сватбата на девера ми лично следях за протичането на нещата и в един момент, може би към средата на сватбения ден дадох книгата на водещия (Свилен от формация "Фаворит"). Той извика кумата на дансинга и обяви на всички, че има сватбена книга, в която гостите да оставят своите пожелания и впечатления от сватбения ден. Като най-важни гости на сватбата, първи честа да напишат нещо ще имат кумовете. От там, нататък книгата се предаваше от човек на човек.
Харесва ми идеята да има обособен кът с подходяща декорация, където да се позиционират сватбената книга, кутията за парички, може и снимки на младоженците от изминалите години да се добавят, както и някакви сладкиши или плодове. Но имам чувството, че така не всеки гост ще се засили към този кът. Въпреки, че ако има такива, които не са си направили труда да оставят послание пак е възможно в даден момент водещия да предаде книгата към гостите.
Активен
Silvia_VT
Новак
*
Публикации: 9



« Отговор #160 -: февруари 02, 2014, 20:34:53 »

Здравейте, момичета girl_wink!

Да се запиша  и аз - планираме сатба с милото към края на март и сме в голяяяяма чуденка за водеща и DJ. Горе-долу имаме идея за ресторант, все още умувам и сънувам украсата, но проблемът с водещата и Dj-я ми е много належащ. А вие какви подаръчета за гостите мислите да подготвите?
Активен
Hera_83
Регистриран

Публикации: 5



« Отговор #161 -: февруари 02, 2014, 21:07:26 »

здравейте!

нова съм тук и съвсем не съм наясно как точно се "работи" с форума (честно казано, до сега никога не съм писала във форуми), но ми предстои сватба и можете да си предствите каква тръпка е :-)!

ние почти нищо не сме организирали все още, но имаме и време. та, момичета, вие откъде започнахте с организацията? ще ползвате ли агенция и ако да, коя? аз имам доста приятелки, които се ожениха наскоро и те ми помагат с идеи, ноооооо всичко ми се струва супер сложно. вили_в, ние мислим да дадем като подарък малки шишенца с уиски за мъжете и вино за дамите. поне идеята ни е такава. иначе имам идея за водеща, една приятелка се жени миналата година и на нейната сватба водеща беше Елена Димова и страшно ни хареса - направи страхотен купон и всичко беше много стилно и същевременно много весело. тя имаше и гости от щатите, та водещата говореше и на двата езика. абе, страхотно се получи - чужденците казаха, че никога не са били на такава сватба и това не било сватба, а спектакъл ;-)! та, само това засега ни е сигурно май - ако е свободна, де, но мисля да й звънна тея дни.
Активен
tinakostova
Ентусиаст
**
Публикации: 50



« Отговор #162 -: февруари 02, 2014, 21:19:19 »

Добре дошли на новите момичета,
Silvia_VT писах ти на лични, за да не ни обвинят в реклама.
 Hera_83 първо разбра се трябва да определите датата на сватбата и да изберете ресторанта. Аз лично използвах агенция за съвсем дребни работи и за украса на ресторанта, всичко друго си свърших и подготвих сама с помощта на момичетата от форума. Ако си решила да използваш агенция за всичко - това разбира се ти улеснява доста нещата. Отиди в поне три агенции виж кой какво ти предлага. Ако си решила сама да се заемеш с подготовката и да си търсиш екипи ще помагаме с каквото можем, като минали вече по този път.
Успех в подготовката!
Активен
Silvia_VT
Новак
*
Публикации: 9



« Отговор #163 -: февруари 02, 2014, 22:15:26 »

Тина, много благодаря за инфото и за топлото посрещане  give_rose... Много топличко ми стана! Вие преди колко време се женихте и в кой ресторант? Ох, а за ресторантите какви неща се чуват... Ние сме си харесали Алегро. Отзиви за него? Hera_83, за Елена Димова съм чувала много хубави неща и аз, но нямам откъде да намеря контакт. Би ли дала телефон на лични?
Активен
Hera_83
Регистриран

Публикации: 5



« Отговор #164 -: февруари 02, 2014, 22:26:00 »

silvia_vt, коя дата сте си избрали? нямате много време, сигурно ви е доста трескаво... пратих ти телефона на лични. в какъв цвят мислите да ви е украсата? ох, голяма зарибявка този форум  danceg... тина, благодаря за посрещането!
Активен
Страници: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 28   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines