Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

ноември 16, 2024, 00:54:19

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 22   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Ресторанти - 2 част  (Прочетена 144622 пъти)
 
Zahira
Заслужил майстор на спорта
***
Пол: Жена
Публикации: 2242


Моят сватбен албум

« Отговор #60 -: февруари 19, 2008, 12:18:02 »

Само че май вече ресторант и хотел България не функционират тъй като искат да превръщат сградата в МОЛ.
Активен
Gerka
Професор
****
Пол: Жена
Публикации: 382



Моят сватбен албум

« Отговор #61 -: февруари 19, 2008, 12:42:49 »

 shok  ...... сериозно ..... не съм чувала за това ..... интересна информация good
Активен
pretty
Любопитен
*
Пол: Жена
Публикации: 49



« Отговор #62 -: февруари 19, 2008, 12:44:04 »

Само че май вече ресторант и хотел България не функционират тъй като искат да превръщат сградата в МОЛ.

Все още функционира ресторанта и до края на май ще е така, за след това нямам инфо
Активен
Little_Sweet_Didka
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1731



Моят сватбен албум

« Отговор #63 -: февруари 19, 2008, 12:44:21 »

Гери, ние бяхме към 130 човека и част от тях бяха горе. Но 100 човека ще се съберат долу и ще има достатъчно място за танци. Управителя беше много отзивчив, и помагаше за всико, даваше идеи по отношение на обслужването, но без да ги натрапва. И когато казах че по масите искам да е само украсата и чашите(без бутилки, чинии), той каза ок.
Активен
Gerka
Професор
****
Пол: Жена
Публикации: 382



Моят сватбен албум

« Отговор #64 -: февруари 19, 2008, 13:08:42 »

Благодаря ти, Little_Sweet_Didka  smile

Аз също не искам отрупани с чинии и бутилки маси още с влизането .....така че явно в най - скоро време се запътвам натам да питам.

А някой може ли да ми каже р-т Sky way колко е голям .... мисля, че в предишната част на темата видях, че сватбата на  Abel е била там.... ако може да предостави инфо ....

...... всъщност след като се обадих там се оказа, че и там е ангажирано за 30.08.08 ..... ужас !
« Последна редакция: февруари 19, 2008, 16:46:29 от Gerka » Активен
♥Сиси♥
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1037


ЩАСТЛИВИ!!!


Моят сватбен албум

« Отговор #65 -: февруари 19, 2008, 17:05:21 »

ГЕРКА Я ВИЖ ТУК КАКВО НАМЕРИХ...
http://www.skywayhotel.com/index.php

НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ РЕСТОРАНТ ЗА ОКОЛО 120 ДУШИ, ДА Я ЦЯЛ ДА НЕ Е НА ЕТАЖИ... МНОГО ГЛЕДАХ МНОГО ТЪРСИХ НОООО НИЩО НЕ НАМИРАМ...  lacnl8 lacnl8 ДАНО НЕ СЕ ПОВТАРЯМ... ЩЕ МЕ ИЗВИНИТЕ.  blush blush
Активен
a
Професор
****
Пол: Жена
Публикации: 414


вече съм мама на принцеса голяма


Моят сватбен албум

« Отговор #66 -: февруари 19, 2008, 17:23:09 »

нашата сватба беше 140човека и бяхме в ресторанта на хотел диана3 аз лично съм много доволна от обслужването а и кувертите им са нормални
Активен
kleo_20
Leader
****
Публикации: 5436


Мама на едно малко диване!!!


Моят сватбен албум

« Отговор #67 -: февруари 19, 2008, 17:27:05 »

за кой град питаш ако е за София нашия ресторант е чудесен!!всички госвти виждахме а бяхме 110 души имаше място и за още в тази зала а има и още една!!! good
може да разгледаш снимки много форумки са били там става дума за Форум централ!!! give_rose
Активен
mirmar
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1128



« Отговор #68 -: февруари 19, 2008, 23:02:34 »

Хайде най-накрая намерих време да набера нашият договор с ресторанта- като махнах някои неща tease които не ми харесваха tease Сега ще чакаме юристите ни тук във форума да го огледат и да добавят-поне вече имаме образец! Бързала съм, може да има грешки.  pardon

ДОГОВОР ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА СВАТБЕНО ТЪРЖЕСТВО В РЕСТОРАНТ……

ОБЩИ УСЛОВИЯ


1.   Ресторант …..разполага със … места (… маси), които могат да бъдат увеличени до …места (…..-къде?-зала, градина?)
2.   При провеждане на сватбено тържество се резервира датата и брой места срещу предоставено капаро.
2.1.   За сватбеното тържество дължимото капаро е в размер…..лв, като при оставянето му надлежно се издава квитанция от приходен касов ордер. Оставеното капаро се възстановява в размер …%  при оставащи не по-малко от 45 дни до резервираната дата, ако мероприятието отпадне по вина на поръчителя.
2.2.   При резервация от минимум ….бройки, Ресторантът се задължава да не настанява други клиенти, които не са свързани с мероприятието.
2.3.   Капарото се предава единствено лично на Управителя или …….., като се издава квитанция от ПКО /???какво е това-не знам  /с дата на издаване, име на вносителя на сумата, дата и час на резервацията, трите имена, ЕГН и подпис на лицето, което получава сумата.
2.4.   Квитанцията от ПКО за заплатено капаро се връща при окончателното разплащане на дължимата сума, намалена с размера на капарото.
3.   Менюто се определя по цени всеки понеделник от седмицата, като Ресторантът не се ангажира с цени на менюто за мероприятието, ако е направено по-рано от гореупоменатия ден.
3.1.   Менюто като съдържание може да бъде променяно до текущата сряда на седмицата, но не по-късно от 3 дни преди датата на мероприятието.
3.2.   Менюто се задава от клиентите, като се попълва четливо Приложение 1/след Общите условия/.
3.3.   Броят на порционите се определя от клиентите, като последните промени на бройката могат да бъдат направени не по-късно от 1 ден преди мероприятието. В деня на провеждане на мероприятието корекции в броя порциони не се приемат, като зададеният брой порциони има обвързващо задължение при разплащането на сумата по сметката.
3.4.   Позициите, включени в менюто, са от предлаганите от лист-менюто на Ресторанта.
3.5.   При позиции, които не присъстват в лист-менюто, приготвянето им е по специална договореност между Управителя и клиентите.
4.   Клиентите имат възможност да внасят допълнително напитки само с изричното съгласие на Управителя и при изпълнени условия по т.3  Във всички други случаи се забранява внасянето на напитки в Ресторанта и при констатация на това, алкохолът се конфискува до приключване на сметката на клиента напускането на залата на ресторанта.
4.1.   Ресторантът не носи отговорност за качеството, вкусовите характеристики, годността, съхранението и количеството на внесените от клиента напитки.
4.2.   Ресторантът приема допълнително внесени напитки, които са надлежно и сигурно бутилирани, само срещу приемно- предавателен протокол, издаден в 2 екземпляра- един за всяка страна, като са описани всички позиции, които са оставени на съхранение.
4.3.   Ресторантът приема да охлади/ изстуди допълнително внесените напитки, както и да предостави чаши и необходимите прибори/принадлежности за сервирането и консумирането им.
4.4.   Ресторантът не се ангажира  със съхранението на внесени от клиента храни и не носи отговорност за допълнително внесените от клиента храни.
4.5.   Всички останали напитки от мероприятието се прибират от Клиента същата вечер, като Ресторантът не се ангажира с последващо съхранение. Ако напитките и амбалажът все пак бъдат оставени в Ресторанта, последният не носи отговорност кой ще ги прибере в по-следващ момент, нито за съдържанието на напитките и броя им.


Активен
mirmar
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1128



« Отговор #69 -: февруари 19, 2008, 23:03:13 »

5.   Клиентът има право, а Ресторантът има задължението да сервира позициите по предварително зададеното меню. Грамажът на порциите има право да варира в нормалните граници от 10% от посочения в лист-менюто на Ресторанта грамаж на порциите. Претенции се приемат, само ако са заявени навреме- преди започването на тържеството.
5.1.   Всички посочени в менюто за тържеството позиции се издават по предварително зададения брой. При желание на Клиента част от броя на порциите могат да бъдат издадени в необработено състояние. Цената, по която ще бъдат остойностени, е цената, заложена в менюто .
5.2.   Клиентът няма право на възражения относно вида, вкуса и съдържанието на сервираните храни, доколкото е имал възможността да е консумирал тези храни предварително и е дал съгласието си, когато е избрал и заявил менюто за мероприятието- това трябва да се модифицира-ако си пробвал преди 2 седмици, как ще ти гарантират, че след 2 седмици ще получиш същото качество?
5.3.   Ресторантът е длъжен да сервира храните в определения дипазон от време, както и определената температура, съгласно ЗХ.
6.   Плащането на мероприятието може да бъде извършено авансово преди датата на мероприятието или след непосредственото му приключване.
6.1.   Плащането се извършва след предоставяне на клиентската сметка, съдържаща съответните позиции, брой, единична цена, сума и общата сума на изконсумираните позиции.  Клиентската сметка е компютърна разпечатка и остава за Клиента.
6.2.   При желание от страна на Клиента се издава фактура на следващия работен ден след отчитане на платената сума. Клиентът е длъжен да заяви желанието за издаване на фактура и във връзка с това да предостави необходимата информация за издаване на фактура.
6.3.    Разплащането на ресторантската услуга по безкасов път се извършва само при условие на предоставена авансова сума не по-малка от 30% от заявеното меню срещу издадена авансова фактура, както и предварително договаряне с Управителя и счетоводителя на Ресторанта. При липсата на тези условия разплащането се извършва в брой съгласно т. 6.1.
7.   Работното време на Ресторанта е от….ч. до …..ч. с клиенти.
7.1.   При провеждането на мероприятието с допуска продължаването му с изричното съгласие на Управителя и съответната цена на залата и допълнително възнаграждение на обслужващия персонал за задържане след приключване на работното време на Ресторанта.
7.2.    В случай на отправено оплакване от клиенти на прилежащия към Ресторанта хотел или на живущи в жилищни сгради в непосредствена близост, се предприемат действия за намаляване на музиката, като това е приоритет на Управителя и Клиентът не може да има претенции по този въпрос.
7.3.   След изтичане на договорения договорения допълнителен престой в Ресторанта, музиката се спира и Клиентът е длъжен да изпрати гостите си в рамките на 30мин.  Ако друго не е договорено, Клиентът е длъжен да напусне залата на Ресторанта 30мин след изтичане на времето, посочено в т.7.
8.   Ресторантът осигурява музикално озвучение в дните ….. и часовете ….
8.1.   Всяко по-различно желание на Клиента се организира от самия него, като Ресторантът не се ангажира с музикално озвучаване при наличието на външни музикални или дисководещи.
8.2.   При наличието на външни музиканти/ дисководещи е забранено ползването на озвучителната система на Ресторанта, която е инсталирана.
8.3.   Забранява се гърменето на фойерверки, паленето на бенгалски огън, паленето на конфети, пръскане със спрейове и др. такива.
8.4.   Външните музиканти/ озвучители се съобразяват изцяло с условията по т.7, съобразно работното време на Ресторанта и нивото на музиката в залата.
8.5.   При наличието на две и повече компании, едната от които е извикала външен озвучител, Ресторантът не се ангажира с вида и типа пускана музика, както и с нивото на звука в залата, ако това по някакъв начин пречи на някоя от компаниите.
8.6.   Управителят е длъжен да съобщи на другите клиенти, ако има резервации за същата дата, за наличието на външен озвучител.
Активен
mirmar
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1128



« Отговор #70 -: февруари 19, 2008, 23:04:29 »

9.   Ресторантът /не/ се ангажира с украсата на залата.
9.1.   Клиентът се задължава, ако желае да предостави украсата за изпълнение на външен Изпълнител, да спазва условията за почистване на салона на Ресторанта във вида, в който е бил.
9.2.   Забранява се залепването на материали, които биха навредили на повърхностите и стените на Ресторанта, както и употребата на запалими материали и опасни за здравето материали.
10.   Всички останали положения, ситуации, претенции, които не са застъпени в настоящия договор, подлежат на обсъждане в духа на добронамереност и разбирателство. 

Приложение 1
Заявка No      
Дата       Ден от седмицата      
Брой порции      Резерв    Маса No   
Час на сервиране            
Клиент
Адрес   Телефон     
Меню             
1.   заб
2.   заб
3.   Заб
4.   Заб
5.   Заб
6.   Заб
7.   Заб
Лице, подало заявката   


/Не ми излезе таблицата pardon/

Активен
micedj
Сватбар
***
Публикации: 163



Моят сватбен албум

« Отговор #71 -: февруари 20, 2008, 20:22:49 »

MayaB, кога ще ви е сватбата в Панорама? Нашата е на 19.07 и ние бяхме очаровани от гледката, а и от отношението на управителя и персонала. good
Активен
MayaB
Любопитен
*
Публикации: 27


« Отговор #72 -: февруари 21, 2008, 10:52:31 »

Нашата е на 4 май.  danceg ще се видим и с диджея тия дни smile
Активен
Juje
Регистриран

Пол: Жена
Публикации: 6



« Отговор #73 -: февруари 21, 2008, 13:09:41 »

Здравейте!
Обръщам се към вас с молба за идеи, информация и съвети.
Планираме сватба тази година (късно лято) и много ни се иска цялото тържество да е "изнесено" от София, т.е. да не подписваме в стандартна ритуална зала и да не сме в градски ресторант. Ще имаме гости от други градове и затова решихме, че ако можем да заведем всички на някое местенце с хубава природа и добри условия, ще е чудно.
Имате ли идеи и предложения за такова място, където да се настанят 40 човека и съответно да има ресторант с минимум 50 човека капацитет, да не е в град и същевременно да не е далеч от София?

Благодаря ви предварително! Надявам се да ми погнете да се ориентирам в пълната бъркотия на подготовката!  give_rose
Активен
mirmar
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1128



« Отговор #74 -: февруари 21, 2008, 13:18:34 »

Здравей, без да съм ходила там /все се каним и все нещо става/- виж "Езерото в Костенец- пусках линка в темата за Св. Валентин. /сега ми изскочи от главата blush/ 70лв някъде е стаята, а природата е страхотна.
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 22   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines