Здравей,
Гост
Вход:
Регистрация
Забравена парола
Карта на сайта
Сватбен речник
Начало
Сватбата
Форум
Албум
Мода
Конкурс
Добре дошъл,
Гост
.
ноември 14, 2024, 19:26:11
Добре дошъл,
Гост
.
За вход използвайте лентата в горната част на екрана!
Новини:
Начало
Помощ
Търси
Календар
Вход
Регистрация
Сватба, Булка, Пожелания - Всичко за сватбата - Сватбен Форум Svatbata.bg
>
Приготовления за сватбения ден
>
Организация на сватбата
(Модератори:
fiibi_bg
,
Капризче
) > Тема:
Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазарджик?
Страници:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазарджик? (Прочетена 173280 пъти)
roumyana
Заслужил майстор на спорта
Публикации: 2648
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #450 -:
юли 15, 2009, 10:52:45 »
Мили момичета, съвсем не е задължително да се ползва агенция, аз лично не съм ползвала и не съжалявам. бях напаравила проучване на някои агенции за Пловдив и установих, че няма смисъл, а и че няма да мога да имам това което аз искам. По-изиксаните ресторанти си имат калъфи за столове и при това ги дават безплатно, както и поемат част от украсата или се съгласяват да поставят вашата украса по масите, както и тейбъл картички и друго. разбира се много зависи от мястото, което сте избрали и колко украса ще е необходимо. Ако наемете флорист, те също си доставят на место украсите и си ги поставят.
при добра органицазия от вас самите преди сватбата може само да поставите конкретни задачи на шаферите или на близки роднини и всичко може да стане за половин час. Излишни разходи за агенция просто не мисля че има смисъл да се дават.
Активен
dari_pz
Ентусиаст
Публикации: 66
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #451 -:
юли 15, 2009, 15:02:22 »
Разбрах от къде могат да се наемат музиканти при забиране на булката и също така и 4 танцьори, които танцували няколко танца и след това танцуват с тортата и агнето(прасето)
.И е многооо евтино така като гледам.Музикантите били 3(един с акордеон,барабан и флейта
извинете не ги знам тези инструменти как се казват
) та те взимали 120лв,а и били българи
.А 4 танцьори с народните носии са 100лв.Ако ви интересува мога да ви кажа къде да идете да попитате. @}->--Приятен ден на всички.
Активен
sunbeam6
Любопитен
Публикации: 40
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #452 -:
юли 15, 2009, 15:48:33 »
Ехо, момичета, тези от вас дето са решили сами да украсяват ресторанта, какви идеи имате, споделете. Как ви цветя ще слагате на сватбената маса?
Активен
valia_diva
Баш Майстор
Пол:
Публикации: 1711
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #453 -:
юли 15, 2009, 15:56:26 »
аз харесвам такъв тип цветя за маса. А не от висящите.
30.jpg
(14.16 KB, 125x94 - видяно 2987 пъти.)
Активен
dari_pz
Ентусиаст
Публикации: 66
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #454 -:
юли 15, 2009, 16:16:24 »
Хмм,момичета,днес ми казаха ,че по принцип тези цветя които се слагат на колата после се слагали и на младоженската маса
.Не е ли малко странно?Ами ако случайно завали или пък полепнат мущици по цветята?То от вятъра може и някои листенца да се откъснат или намачкат.Вие какво знаете,защото на мен това ми се струва станно?А може пък ако цветята са изкуствени да няма такива проблеми.
Активен
valia_diva
Баш Майстор
Пол:
Публикации: 1711
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #455 -:
юли 15, 2009, 16:23:00 »
Може да се ползват. Дори е по-удачно и пестеливо. Правят ги достатъчно стабилни за да не "литнат" по пътя, а и обикновено сватбените коли се движат много бавно. При нас няма да е така, че докато минем Пазарджик - Пловдив - Пазарджик, може да ми литнат пеперудите.
Активен
jearsy
Любопитен
Публикации: 39
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #456 -:
юли 15, 2009, 16:25:05 »
Ми да ти кажа моята агенция ми предложи такова цвете , рози и лилиум за кола и маса , говоря за естествени цветя
и ще ми струва 110 - 120 лв . Което ме усторижа имам няколко снимки на такива букети как стоят и на кола и на маса , но не знам дали ще мога да ги кача тука
Активен
bubka
Заслужил майстор на спорта
Пол:
Публикации: 2079
Загубил всичко, не загубвай себе си ...
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #457 -:
юли 15, 2009, 16:27:26 »
dari_pz
, не е задължително в никакъв случай - просто някой хора го правят, за да спестят от букета. И ние мислихме така да правим в началото, но агентката ни отказа - направи един по-малък за колата и един голям, много красив за ресторанта - така или иначе бяхме купили достатъчно цветя и имаше за всичко
Като кумувахме пък беше точно така - с един букет и той оцеля - беше обаче само от хризантеми, а те са доста издръжливи
Активен
dari_pz
Ентусиаст
Публикации: 66
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #458 -:
юли 15, 2009, 16:29:53 »
поне ще си спестя още парички и за това.Само малко ме притеснява ,че сватбата е октомври пък и има голяма вероятност да завали,ама поне цветята ще изглеждат все едно тъкмо са ги откъснали и росата още е по тях
Активен
bubka
Заслужил майстор на спорта
Пол:
Публикации: 2079
Загубил всичко, не загубвай себе си ...
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #459 -:
юли 15, 2009, 16:38:31 »
И при нас валеше като са ходили при агентката да сложи украсата, но тя я завила с найлон - махнали го чак като тръгвали към мен
Активен
rali27
Регистриран
Пол:
Публикации: 6
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #460 -:
юли 15, 2009, 18:18:16 »
Цитат на: dari_pz в юли 15, 2009, 15:02:22
Разбрах от къде могат да се наемат музиканти при забиране на булката и също така и 4 танцьори, които танцували няколко танца и след това танцуват с тортата и агнето(прасето)
.И е многооо евтино така като гледам.Музикантите били 3(един с акордеон,барабан и флейта
извинете не ги знам тези инструменти как се казват
) та те взимали 120лв,а и били българи
.А 4 танцьори с народните носии са 100лв.Ако ви интересува мога да ви кажа къде да идете да попитате. @}->--Приятен ден на всички.
може ли да ми кажеш къде да ги потърсим тези музиканти,че моя съпруг иска с музика да идва да ме забира?
Активен
deskatap
Сватбар
Пол:
Публикации: 187
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сват
«
Отговор #461 -:
юли 15, 2009, 20:44:14 »
Здравейте мили момичета,
малко става
, но понеже вчера не съм влизала тук и чак сега виждам, че малко съм обвинена в "агент под прикритие" само искам да кажа, че не съм такава, а както Вики по-горе каза миналата година съм използвала техните услуги и останахме и двамата със съпруга ми много доволни.
dari_pz
, относно това, което писала за лични мнения и впечатления просто исках да го спестя, за да не става поста ми 100м дълъг, но ако все още държиш мога да ти да м няколко малки примера:
1. По едно време на вечерта мъжът ми си изгуби GSM-a и го търси на всякъде. Когато момичето от агенцията/организаторката видя че търси нещо (искам да ти кажа че това беше почти на 30-та секунда) попита какъв е проблемът и веднага го реши, като отговорът и беше "Телефонът ти е в джоба на сакото, което се намира на масата на твоите приятели". - това според мен говори за професионализъм и за постоянно наблюдение на гостите. Поне според това е нещо добро, защото си загрижен всичко да е добре и да няма проблеми.
2. В цялата суматоха златето забрави диска с песента за първият ни сватбен танц (направихме диск само и единствено с тази песен за да няма объркване). За късмет я имаше на тел-а си (за това и го търсеше) и от там вече се стигна до извода, че нямаме проблем, защото веднага се прехвърли на лап-топ-а на DJ-я (огромни предимство озвучаването ти на сватбата да е с лап-топ
).
Е, мисля че ти дадох достатъчно примери, и се надявам да съм те накарала да поразмислиш върху думите си, че работя за тази агенция. Аз живеч вече една година извън БГ, и малко ми е смешно като чета това за себе си, или да си мисля, че след като останеш доволен от услугите на някой и споделиш мнението си значи си техен агент. Съжалявам, ако и някой друг си го е помислил това и благодаря на Вики, че се опита да внесе някакво разяснение в цялата тази каша.
Още веднъж АЗ САМО ИЗКАЗВАМ МНЕНИЕ И НЕ РАБОТЯ ЗА НИКОГО.
Може би, ако кажа, че останахме крайно разочаровани от непрофесионализма и наглостта на р-нт Вионас , сигурно ще се каже че съм управител и на някой р-нт - конкуренция
.
«
Последна редакция: юли 15, 2009, 20:48:29 от deskatap
»
Активен
Nina Style
Баш Майстор
Пол:
Публикации: 1790
www.ninabg.com
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #462 -:
юли 15, 2009, 22:07:50 »
Цитат на: Pachoran в юли 13, 2009, 22:34:44
С риск да си навлека отрицателно мниние от Ваша страна и без да имам абсолютно никаква връзка с агенция и град като Пазарджик, от лични наблюдения мога да кажа следното, което е валидно за четеризвезден хотел с ресторант за град София.
Процесът на подредба на мебелите в ресторанта /столове и маси/ и тяхната украса е много дълъг процес дори в случаите на просторен ресторант /30 Х 15 метра/ и наличност на място. За да може агенцията да украси всичко, както е описано по-гере и навреме, тя трябва да разполага с минимум 4 човека. Тези 4 човека трябва да извадят от склад вещите, да ги натоварят на транспортно средство, да ги транспортират, да ги разтоварят, пренесат и сложат по мебелите. При положение, че гостите са 100 души разпределени по 6 човека на кръгла маса /примерно/, то следва да се справят със 17 маси. 4 човека, в най-добрия случай обличат 4 маси за 30 мин., а 17-за 2 часа и нещо.
Украсата по масите не може да се сложи преди слагане на приборите, т.е. 4 -ма сервитьори трябва да оборудват масите за 2 часа и нещо. След това отново идват агентите, които за 1 час украсяват 17 маси + масата на младоженците още 30 минути. 30 минути трябват за арката и платното. Балоните са допълнително време.
В крайна сметка, ака гостите се настаняват в 18.30 часа, а Вашето влизане е в 19.00 часа , то в 17.30 часа всичко трябва да бъде готово, и за да си свършат тези хора работата трябва да са в склада на фирмата в 11.00 часа. Трябва да останат поне за началото, което е в 19.00, но по стар български обичай е в 19.30. В 20.00 часа са свободни /без координаторите, които във всички случаи са от тези хора/. В най-добрият случай в 01.00 започва прибиране, което трае 1 час и 30 мин, товарене и транспортиране 1 час, разтоварване 30 мин., 30 минути транспорт до в къщи.
И след толкова много сметки тези 4 човека работят повече от 14 часа. Не говоря, за подреждането в последствие, чистене, гладене и пак наново.
4 човека по 50 лева = 200 лева
100 калъвки по 2.50 лева = 250 лева
17 покривки по 5 лева = 85 лева
арка 1 брой = 100 лева /според Вас/
украса маси 17 броя по 5 лева = 85
цветя за украса и текстилни материи -приблизително = 300 лева
Ако трябва да се сметнат и допълнителните неща - тейбъл картички, балони и др. цифрата 1 000лева е съвсем евтина. Не говорете без да сте си направили сметката.
Е по точно от това и аз не бих го написала !
Не искам да се бъркам но това е самата истина ! Да не говорим че миналата седм. ни се наложи да чакаме сервитьорите да дойдат за да сложат покривките и след това ние да сложим ленти на масите ,камъчета ,вази ,тейбъли и какво ли още не . А те се домъкнаха в 15 ч и едвам едвам започнаха да застилат маси . А сватбата беше 174 човека и трябваше да влезе 18 ч изнесен ритуал . Момичета уважавам всяка от вас която иска да се справи сама с украсата и в това няма нищо лошо . Но повярвайте ми една мащабна украса и хиляди екстри и подробности найстина се прави от 4-6 човека и то от сутринта !
1000лв. звучат много но това не е чиста печалба . За прането и гладенето на един калъф фирмите ни взимат по 1,20 лв. отделно панделката . Лентите по масите за пране и гладене на 1бр. е 1,50 лв. От това не може да се спести защото незнам агенция която в къщи да пере и глади по 200-300 калъфа всяка седм . Колкото до хората които правят украсата на другия ден процедурата е същата. Украсата се вдига кара се до склада там всичко се подрежда и описва .
«
Последна редакция: юли 15, 2009, 22:14:38 от nasi
»
Активен
Pachoran
Сватбен ШАМАН
Пол:
Публикации: 1044
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #463 -:
юли 15, 2009, 22:26:17 »
nasi посоченият пример е съвсем произволен /ползвам за база все пак съществуващ ресторант в София и то познат като обект/. Аналогичен е случая, където и да е било включително град Пазарджик. Искам да отбележа, че в провинцията нещата са още по-разтегливи във времето. Но е факт, че по-лесно се работи с когото и да е било и получаваш съдействие от страна на други заинтересовани за разлика от София.
В толкова лошо време за бизнеса, ако човек не си направи сметката добре е вътре и то с много. Понякога няма смисъл да работиш, защото ако работиш трупаш загуби. Никога не мога да кажа веднага кое колко струва. За всяка конкретна поръчка трябва да се изготви точен бюджет. Много ми е трудно да кажа "10 лева на човек струва това и това".
«
Последна редакция: юли 15, 2009, 22:39:17 от Pachoran
»
Активен
dari_pz
Ентусиаст
Публикации: 66
Отг: Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазардж
«
Отговор #464 -:
юли 16, 2009, 08:15:40 »
Малко се чудя още на какви цветове(цвят)да наблегна за сватбата и за украсата на ресторанта.Много ми се искаше да е в бяло и червено или розово,но стените на ресторанта са бежово-кафяви и незнам дали ще се върже.По-добре биха стояли цветове като златисто ,оранжево на тези стени
Незнам какво да правя :(Трябва ли да се съобразя с цвета на ресторанта?
Активен
Страници:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
Нагоре
Изпечатай
Сватба, Булка, Пожелания - Всичко за сватбата - Сватбен Форум Svatbata.bg
>
Приготовления за сватбения ден
>
Организация на сватбата
(Модератори:
fiibi_bg
,
Капризче
) > Тема:
Ако някой скоро е бил/организирал сватба в Пазарджик?
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Svatbata.bg
-----------------------------
=> Инфо, помощ и въпроси
===> Правила на форума
-----------------------------
Приготовления за сватбения ден
-----------------------------
=> За нея
=> За него
=> Организация на сватбата
=> Всичко около сватбата
-----------------------------
След сватбата
-----------------------------
=> Сватбата на...
===> Меден месец
=> Свършената и несвършена работа
-----------------------------
Лафче
-----------------------------
=> Любовта и ... брака
=> Бебчета и майчинство
=> Домашен уют
=> Здраве и красота
=> Празници
=> Кафе или чай?
===> ГОРЕЩ СТОЛ
=> Форумски игри
-----------------------------
От Svatbata.bg
-----------------------------
=> "Сватбени емоции" V
===> Конкурс "Сватбени емоции" IV отминал
=> Албуми
Powered by SMF 1.1.16
|
SMF © 2011, Simple Machines