Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

юни 06, 2024, 21:34:36

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: [1] 2  Всички   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Артистична програма  (Прочетена 12141 пъти)
 
theone
Професор
****
Публикации: 482



« -: октомври 19, 2011, 22:46:52 »

Споделете идей и мнения относно каква програма избрахте/смятате да изберете за забавление на гостите:)
Активен
Deliysky
Сватбен ШАМАН
*
Публикации: 1353


www.Deliysky.com


« Отговор #1 -: октомври 20, 2011, 03:26:46 »

Аз ще ти споделя след 2 седмици.Сега още е изненада за булката и моите гости.Намерих едни девойки - пеят и танцуват - артисти , изпълнители, ама на 23 окт. ще видя резултата.Засега ще експериментирам с програма, която не се предлага в масова употреба.Момичетата пеят поп ,джаз, ретро , почти всичко.Самия експеримент ще е изненада, даже и за мен  хи хи хи, но това е, аз съм виждал много неща, трябва да е нещо което го няма в ширпотребата на сватбената индустрия.
Активен
theone
Професор
****
Публикации: 482



« Отговор #2 -: октомври 20, 2011, 16:34:32 »

ще очаквам разказа ти с нетърпение. звучи интересно и различно smile много успех ти желая в големият ден!!!
Активен
djdimi
Професор
****
Пол: Мъж
Публикации: 361


dimifoto.weebly.com


« Отговор #3 -: октомври 20, 2011, 20:03:48 »

...ще експериментирам с програма, която не се предлага в масова употреба.Момичетата пеят поп ,джаз, ретро , почти всичко.Самия експеримент ще е изненада, даже и за мен  хи хи хи, но това е, аз съм виждал много неща, трябва да е нещо което го няма в ширпотребата на сватбената индустрия.
Браво, успех, ще очакваме да качиш снимки и видео след сватбата.
Активен
Deliysky
Сватбен ШАМАН
*
Публикации: 1353


www.Deliysky.com


« Отговор #4 -: октомври 20, 2011, 23:10:56 »

Между другото, не се знае дали експеримента ще е успешен, в случая водещия мотив друг, някакво разнообразие, нещо което не е ширпотреба.Иначе има доста подобни изпълнители и агенции, които предлагат различни варианти.
Активен
Deliysky
Сватбен ШАМАН
*
Публикации: 1353


www.Deliysky.com


« Отговор #5 -: октомври 20, 2011, 23:19:31 »

А между другото, въпроса на дамата, отворила темата е малко неточен.За какъв тип артистична програма става въпрос?От какво естество? Малко или голяма, колко време и с колко участника?

На тези които предпочитат нещо семпло, достъпно по цена и харесват латиното, бих препоръчал едно момче- Вангел . Прави интересна латино-лайв програма с участието на гостите. Човекът има школа по танци, не му знам сайта, но ви пускам профила му във Фейса

http://www.facebook.com/vangel.stoianov
Активен
abrakadabra
Ентусиаст
**
Пол: Жена
Публикации: 96



« Отговор #6 -: октомври 21, 2011, 20:20:42 »

Аз за Пловдив мога да кажа, че знам за балет - танцьорки, които правят 15 минутно шоу(танцуват), Едни познати-младоженци ''подариха'' това на гостите си. Иначе на мен много ми допада варианта за нещо фолклорно, но тепърва ще проучвам как стои въпроса с програмите.
Активен
theone
Професор
****
Публикации: 482



« Отговор #7 -: октомври 25, 2011, 16:57:50 »

бих искала да имам струнен квартет на церемонията. в google има доста предложения за такъв тип изпълнение. интересуват ме мнения на вече ползвали тази услуга за сватбата си. кого избрахте, как се представиха, как изглеждаха? smile
Активен
Marie_Anet
Любопитен
*
Публикации: 20


« Отговор #8 -: октомври 25, 2011, 17:58:42 »

Здравейте и от мен! smile
А какво мислите за водещ на сватбата? Кой говори по време на ритуалите?  blush
Трябва ли специален човек за това или е по-скоро е DJ?
Активен
once_upon_a_time
Професор
****
Публикации: 421


« Отговор #9 -: октомври 25, 2011, 19:19:33 »

Обикновено DJ-ят е водещ на сватбата.
Активен
djdimi
Професор
****
Пол: Мъж
Публикации: 361


dimifoto.weebly.com


« Отговор #10 -: октомври 25, 2011, 23:27:54 »

Здравейте и от мен! smile
А какво мислите за водещ на сватбата? Кой говори по време на ритуалите?  blush
Трябва ли специален човек за това или е по-скоро е DJ?

Церемониите и ритуалите са основните акценти на едно сватбено тържество.Опитен и атрактивен DJ с богат и разнообразен репертоар е необходим и в повечето от случаите е достатъчен.ВОДЕЩ или по-скоро ВОДЕЩА (като дует с DJ), ПОП-група или Оркестър внасят неповторим колорит,емоция и едно качествено по-високо ниво на тържеството.Разбира се това трябва да е добре организирано и с подходящ сценарий.Всичко зависи от вашите културни и естетически потребности, а и от финансовите ви възможности.ВЕСЕЛА СВАТБА.
Активен
theone
Професор
****
Публикации: 482



« Отговор #11 -: октомври 27, 2011, 10:19:43 »

според мен също е добре водещият/водещата и dj-я да са две отделни функции. като водещата би трябвало да се занимава с координацията на събитието и участниците в него (тук нямам предвид гостите)...
Активен
emocia_wa
Професор
****
Публикации: 399



« Отговор #12 -: ноември 03, 2011, 12:03:15 »

Marie_Anet
за една "стандартна" сватба, на която не сте предвидили по-различна програма един добър DJ ви е достатъчен.  good Той води всички ритуали(посрещане на младоженци, захранване, разчупване на погача, рязане на торта, хвърляне на букет, хвърляне на жартиер), обявява какво ще се случи и тн. В такъв случай водещ не ви е необходим - той просто няма какво да прави там...  pardon Ако искане нещо по-специално, предвидили сте по-различна и по-богата програма, забавления с участие на гостите- тогава вече ви е необходим водещ, който да "води" всичко, което е планирано да се случи.  Wink
theone
съветвам те да прецениш добре преди да наемеш струнен квартет. Това е специфично и не винаги и навсякъде ще стои добре.  :\Пръсъствала съм на сватби, които започват със струнен квартети продължават с народни танци... crazy Прецени обстановката и програмата, да не се получи разностилие, защото това много ще подразни гостите  angry
Активен
theone
Професор
****
Публикации: 482



« Отговор #13 -: ноември 03, 2011, 17:35:29 »

emocia_wa, струнният квартет е вече ангажиран   violin Sunshine това е част от церемонията, която винаги съм искала  smile съгласна съм напълно с теб, че тържеството трябва да протече в един и същи стил. ако зависи от мен хора на сватбата няма да има въобще, но младоженеца настоява да има заради бабите и склоних на едно-две. за ритуалите поне и двамата сме на едно мнение и ще бъдат сведени до абсолютен минимум и подбрани (не съм наясно още кои ще включим, но знам кои ще изключим със сигурност). група изпълняваща народни песни и танци няма да има.
« Последна редакция: ноември 03, 2011, 17:38:46 от theone » Активен
Deliysky
Сватбен ШАМАН
*
Публикации: 1353


www.Deliysky.com


« Отговор #14 -: ноември 04, 2011, 03:35:59 »

ще очаквам разказа ти с нетърпение. звучи интересно и различно smile много успех ти желая в големият ден!!!

        Обещах да споделя, днес има малко време. Та значи:
1. При мен идеята беше да сътворя нещо различно, защото с половинката виждаме почти всичко което е на пазара за сватбени услуги (обикновено сме от другата страна на камерите ).
2. Експеримента беше следния - наех 2 девойки, ученички, последна година в музикалното училище, който да направят лайв шоу, тип караоке или нещо подобно. Знаех, че мацките пеят от време на време по казина, пред не-много взискателна публика. Изпълняват почти всичко, предимно ретро, джаз, хип-хоп.

        И така , както казах, нещо различно, кратко(30-40 мин) и нискобюджетно, със съответно включения риск от моя страна. Изненадата беше по-важна от някои други елементи.

        По моя молба мацките трябваше да се появят достатъчно предизвикателно облечени. Замисъла беше да започнат купона веднага след вечерята. В уречения час мацките тип "Адреналинки" нахлуха на дансинга и с култова чалга поздравиха жена ми( а тя никак не обича такава музика yahoo). Тя беше в шок. След около минута парчето беше брутално прекъснато и поздрава продължи с нейна любима песен (истинския поздрав!). Този път почитателите на чалгата бяха в тотален шок! Иначе изненадата си постигна целта - с появата на Адреналинките , дансинга моментално се напълни с подпийнали кавалери, а половинките им също така изненадани се струпаха около жена ми с въпроса " Какво става тука сега?" Нататък продължихме с песни от репертоара, едни се забавляваха доста добре, други не съвсем blum

Това, както стана ясно, не би се приело добре на всякакво тържество, ако някои прояви интерес, да пише на лични.
« Последна редакция: ноември 04, 2011, 04:03:48 от Deliysky » Активен
Страници: [1] 2  Всички   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines