Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

ноември 25, 2024, 18:04:16

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Голямото пазаруване-кое колко ви струваше? - 3 част  (Прочетена 182541 пъти)
 
tweety bird
Сватбен ГУРУ
*****
Публикации: 908



Моят сватбен албум

« Отговор #90 -: юни 15, 2010, 07:58:38 »

Само че на мен не ми става ясно колко излиза средно една сватба, защото постовете се допълват не в самата тема а в различен пост и така не мога да прехвърлям страници и да си записвам кой колко, че да тегля една черта. Искам да знам за тази година средно да речем 100 човек сватба + нает агент = ??
Аз знам, че всичко е относително ама .... а не може ли някакви да се допълва информацията в самия пост в който е започнат, иначе не виждам смисъл така безразборно да се пише, защото не може да се прецени или това е просто тема, кое колко излиза, а не като цяло blush ?
То си е казано в заглавието де, но ми се искаше и накрая общата сума.
Активен
Lionelsa
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1616



Моят сватбен албум

« Отговор #91 -: юни 15, 2010, 08:20:10 »

 tweety bird, няма как да се допълва стар пост. Може да се цитира и под цитата да се допълни информацията.

Хубаво би било да се споменава на тотал разход за колко души е направен, т.е. похарчени 6000 лв. за 80 човека в Пловдив. И аз съм се пробвала в началото да си правя ориентировъчна сметка, но след като изчетох всички части на темата, поради липса на броя гости в постовете, се оказа, че съм си загубила времето и не мога да разбера колко приблизително като сума ще ми трябва. nea
Активен
tweety bird
Сватбен ГУРУ
*****
Публикации: 908



Моят сватбен албум

« Отговор #92 -: юни 15, 2010, 08:28:16 »

LIONELSA, благодаря ти все пак, трябва да се измисли нещо,но ако не може....
Аз просто искам да се подготвя кое колко ще струва горе-долу. Защото както е тръгнало ние ще наемаме фотограф, оператор, оркестър, dj (не знам как ще е с двете в комбинация, още не е решено), агент , фризьор и гримьор всеки от различен град  crazy , не знам как ще е , дано съумея да комбинирам повечето неща. Да кажа, че и сватбата ще е на различно място за всички, прсто както се казва "г** път да види". Напоследък много изпростявам ще ме извините. но откакто не работя се улавям, че нещо ... smile една съм такава и по-отпусната ...ама това е друга тема на разговор.
Активен
roumyana
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 2648



Моят сватбен албум

« Отговор #93 -: юни 15, 2010, 08:37:20 »

Само че на мен не ми става ясно колко излиза средно една сватба, защото постовете се допълват не в самата тема а в различен пост и така не мога да прехвърлям страници и да си записвам кой колко, че да тегля една черта. Искам да знам за тази година средно да речем 100 човек сватба + нает агент = ??
Аз знам, че всичко е относително ама .... а не може ли някакви да се допълва информацията в самия пост в който е започнат, иначе не виждам смисъл така безразборно да се пише, защото не може да се прецени или това е просто тема, кое колко излиза, а не като цяло blush ?
То си е казано в заглавието де, но ми се искаше и накрая общата сума.
няма как да се каже колко излиза една сватба за 100 човека, има кувети по 15 лева има и по 100, в общи линии това са най- големите различия , останалото като ДЖ, Фото и оператор горе долу е по-постоянно, но пак има по-скъпи и по-евтини.
Активен
sunray
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 2805


Имам всичко.


Моят сватбен албум

« Отговор #94 -: юни 15, 2010, 08:53:34 »

Румяна е права, че е много относително.

Не ангажирам никого с мнението си, но съдейки по нашата сватба, която беше за 75 души, куверт на човек от 28 лв, но пък доста скъпа рокля - разходите ни "удариха" около 8 хиляди поне, може и към 9 да са били.
Все пак много си зависи и от града, услугите, които ще ползваш и т.н. smile
Активен
tweety bird
Сватбен ГУРУ
*****
Публикации: 908



Моят сватбен албум

« Отговор #95 -: юни 15, 2010, 09:06:25 »

Да, то е ясно, че не може да се конкретизира, но все пак като се спомене градът + всички екстри или градът + това, че сами сте организирали сватбата, пак може би ще е някакъв ориентир..+ , - 1000лв, да има разлика....но както и да е по принцип съм наясно, че това с точност няма как да се изчисли. Разбирам ви. Исках просто да се настроя на някаква сума. Скоро четох че средна сватба + сватбен агент излиза 20 000лв. затова. Но пак ще кажете, ама къде е сватбата, колко са гостите, какъв е ресторанта, има ли гости на които е платено нещо, агентът какво включва и т.н. Ок, разбрах. smile Мерси все пак.
Лошото е, че известните агенции може би разчитат на името си и взимат много пари, а пък по-малките може и да се справят не по-зле от тях, но не знаеш дали да се довериш.
Активен
jeki
Сватбар
***
Публикации: 164


Моят сватбен албум

« Отговор #96 -: юни 15, 2010, 09:25:53 »

Нека и аз да споделя кое колко ни излязлиза до момента става дума за гр.Бургас:
 
 1.Чаши - 45 лв
 2. Халки - 400 лв
 3. Фотограф - 350 лв
 4.  DJ -  300 лв. (на всеки час след 12 ч по 50 лв)
  5. Видеооператор - 300 лв
  6. Куверт в ресторанта м/у 30 лв - 32 лв (за около 130 човека)
  7. Рокля + чанта - 350 лв
  8.Оркестър за извеждане - 140 лв
  9. Танцьори пиле торта - 70 лв
Ние сме с агенция но все още не сме изчислили колко ще излезе...
Според мен всичко зависи от сумата която сте си отделили за сватбата, не може да си си отделил 20 000 лв и да искаш неща за 50 000 лв. ние сме си отделили около 10 000 -12 000, и според този бюджет се разпростираме...
« Последна редакция: юни 15, 2010, 10:20:19 от jeki » Активен
sunray
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 2805


Имам всичко.


Моят сватбен албум

« Отговор #97 -: юни 15, 2010, 09:31:40 »

Последно се включвам, че разводнявам темата blush

Туийти, според мен 20 000 лева за 100 души са пре предостатъчно. Е, сега ако се наема кола за 1000 лв, агенция за украса за още толкова и кувертите са много скъпи, няма да излязат сметките.
Ако обаче част от нещата си правиш сама, определиш приоритети в украсата и не искаш от всичко, спокойно ще се вместиш и в доста по-малко от 20 000, поне според мен good
Активен
Ariel
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1083



Моят сватбен албум

« Отговор #98 -: юни 15, 2010, 09:37:14 »

tweety bird, казаното от velvet е така. Аз мога да ти кажа колко излиза нашата подготовка по предварителен бюджет с всичко от най-дребните детайли като питки, късметчета, бонбони до най-големите неща, включително сватбен агент - около 20,000 - 21,000 лв. Става дума за София, за 80 човека. И разбира се е много, много относително в зависимост от нещата, които задължително искате да имате и бихте платили повече и нещата, за които не искате да се охарчвате.  smile
Активен
bubka
Заслужил майстор на спорта
***
Пол: Жена
Публикации: 2079


Загубил всичко, не загубвай себе си ...


Моят сватбен албум

« Отговор #99 -: юни 15, 2010, 10:09:50 »

 Offtopic  Момичета, за да не ви се разпръскват списъците и да има поне един цял накрая, може при всяко добавяне на нови записи да си намирате последния пост и да го цитирате, а отдолу да продължите с новите неща. Така отгоре може да сложите града, бройката гости и т.н. - събрана информация, за да не се налага всеки път да я вписвате наново. А и да е повече от помощ на новите момичета, които тепърва правят планиране на бюджета си.

Активен
jeki
Сватбар
***
Публикации: 164


Моят сватбен албум

« Отговор #100 -: юни 15, 2010, 10:21:04 »

bubka, това е мнго добра идея аз вече го направих  good
Активен
roxanne
Професор
****
Публикации: 329


Моят сватбен албум

« Отговор #101 -: юни 15, 2010, 10:30:03 »

Изглежда нашата сватба ще е от най-скромните smile
Около 100 души, София, без излишни разходи, но и без ограничения според мен - бюджетът в един момент като теглих чертата се въртеше около 9000, до 9500. Ако се поотпусна с украсата, може да отиде 10 000, но не повече.
Но може би еот значение, че роклята ми не е от скъпите - 500лв. Изобщо, моите булчински разходи няма да минат 1000, поне така ми се струва. Най-голямото перо е ресторантът, който заедно с алкохола и тортата, ще е между 4700 до 5000лв.
Активен
Adence87
Ентусиаст
**
Пол: Жена
Публикации: 85



« Отговор #102 -: юни 16, 2010, 09:55:49 »

Здравейте, аз съм от Бургас и в момента се подготвям за големия ден....иии искам ди ви кажа, че направо се потресох от сумите, които се въртят тук 15000-20000 лв и повече...аз скоро ще напиша почти всичките си разходи, но за една нормална сватба...без да се лишаваме от нищо.. ще ни излезе максимум 10000-10500..което смятам, че е в рамките на нещата! scratch one-s head
Активен
jeki
Сватбар
***
Публикации: 164


Моят сватбен албум

« Отговор #103 -: юни 16, 2010, 10:13:11 »

И аз така си мисля нашата сватба ще е около 130 -140 човека ние също няма да се лишаваме от нищо и сме си приготвили 10000-12000 лв мисля че съвсем нормално,но всеки се разпростира според чергата си... smile
Активен
Adence87
Ентусиаст
**
Пол: Жена
Публикации: 85



« Отговор #104 -: юни 16, 2010, 11:23:14 »

Да... абсолютно съм съгласна  10x, но отдавна не ми беше оставало време да вляза във форума и сега, като разгледах иии... pullpigtails  smile
Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines