Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

декември 01, 2024, 11:14:22

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 32   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Сватбата - как точно протича всичко? - II-ра част  (Прочетена 136283 пъти)
 
theone
Професор
****
Публикации: 482



« Отговор #345 -: януари 31, 2012, 21:53:21 »

InLove_Girl, загуби ме...
извинявай, но пак не ми е ясно какви са тези 10-15 минути пауза в които всички да се нахранят...
влизате в ресторанта, храната се сервира както сте решили и който иска се храни, който иска танцува и т.н.
Активен
InLove_Girl
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1209



Моят сватбен албум

« Отговор #346 -: януари 31, 2012, 21:57:43 »

theone, миличка не казвам ей така от нищото се сервира и всичко замлъква... На сватбата на сестра ми имаше фолклорен състав, който изнесе около 15 мен представяне.. Това беше точно по времето, когато сервираха вечерята. Всички се наслаждаваха на изпълнението и си вечеряха  pardon Аз също обмислям нещо, но си мисля за изпълнение от струнен квартет /ще имаме и при уелкъм дринка/. Така хем гостите ще хапнат, хем ще има какво да гледат и слушат  pardon
Активен
theone
Професор
****
Публикации: 482



« Отговор #347 -: януари 31, 2012, 22:03:59 »

има и друг вариант, който често се използва на официални вечери, събития и т.н.
влизате в ресторанта, има отделено време от около час-два, в което се поднася вечерята в интервали около 20-30 минути между ястията. в това време музиката е тиха и хората се хранят. след като е завършила вечерята започва програмата, наградите, речите или каквото е предвидено. след това следват танци. но това принципно е ред на друг тип събития, не сватби. но ако ви харесва няма лошо да се направи и така...
Активен
InLove_Girl
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1209



Моят сватбен албум

« Отговор #348 -: януари 31, 2012, 22:10:28 »

Е аз го виждам така... влизане в ресторанта...ритуали по посрещането, реч на кума, първи танц, танц за кумовете, родителите, първо хоро. Поздравления и наздравици с гостите...пак танци и едва тогава тази "танцова пауза" запълнена с класическа музика  pardon След това вече танци, докато издържат гостите  danceg
Активен
theone
Професор
****
Публикации: 482



« Отговор #349 -: януари 31, 2012, 22:11:01 »

това е чудесно, разбрах за какво говориш. ние също ще имаме струнен квартет за welcome drinks, церемонията и коктейлът.
една идея за теб - може по време на вечерята да ангажирате изпълнение на арфа. аз лично исках и арфа за коктейлният час, но този инструмент трудно се пренася и оставаме само със струнният квартет  give_rose
Активен
InLove_Girl
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1209



Моят сватбен албум

« Отговор #350 -: януари 31, 2012, 22:15:41 »

Ами може би си права и арфата е добра идея  give_rose Защото и по време на уелкъм дринка и по време на паузата все едно и също ще е . Ще потърся определено. Благодаря ти theone  give_rose Bravo
Активен
anna_karenina
Сватбар
***
Публикации: 268


« Отговор #351 -: януари 31, 2012, 22:45:47 »

Нещо не разбрах последните мнения на Пачоран, казваш ли нещо конкретно, или само да се доверим на профсионалисти и сватбени агенти? Някои вече сме организзирали голяма част от тържеството и не мислим да наемаме агенция, затова събираме опит от други булки. Всеки прави нещата, както иска, и малко примери с други сватби никога не са излишни ;)Не е казано, че без да мислим ще повторим всичко на 100%...

С Ди Джея ще се консултираме, но е добре да сме наясно предварително и ние какво искаме и как си го представяме.

Може би наистина пазузата е добре да е по-късно, по време на основното. За салата все ще се намери песен, на която не ни се танцува...но по принцип според мен е добре младоженците да са на дансинга в 90% от времето поне. И то отвътре ще ни идва, все пак нашият ден, нашите песни, нашите приятели...как няма да сме на дансинга smile

Хрумна ми и друг вариант за 2 бързи хапки- след посрещането, Ди джеят да подкани всички гости да пийнат по едно питие за здравето на младоженците и да каже "Кумът да се готви, след няколко минути ще му дадем думата"- така докато всички си казват "наздраве" и преди речта, може да се бодне и пийне нещо...много задълбахме в това ядене  smile но просто на последната сватба съжалихме младоженците, не си докоснаха яденето и по едно време изглеждаха доста изтощени, но не слизаха от дансинга- сигурно от вид отговорност да поддържат купона, не знам..
Активен
Pachoran
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Мъж
Публикации: 1044


« Отговор #352 -: февруари 01, 2012, 08:44:33 »

anna_karenina аз съм за наемането на сватбен координатор или най-малкото сватбен съветник във вашия случай, защото в следствие мнението на другите булки се изгражда грешна представа или план на събитието Ви. Оставам с впечатлението, че Вие налагате сценарий на тържеството си без да се съобразявате с много обстоятелства. Не искам да влизам мв подробности , защото и не знам подробности за тържеството Ви , но прекаленото детейлизиране на основните моменти е излишно и вреди. Има хора, които ще Ви посъветват искате или не искате - управителя на ресторанта и ДЖ. Послушайте техните съвети и по този начин ще си спестите доста проблеми. Предварителните планове, които се градят тук във форума са в следствие на мнение на някой, който е минал един път в живота си по Вашия път и е срещнал тези проблеми. Никой от съфорумките не отчита много от фактите, които пряко касаят тържеството Ви - населено място, клас ресторант, определени обичаи на регионално ниво при водене на ритуалите ....много неща са. Дори едно меню в ресторанта може да промени реда на тържеството.
 Как да Ви кажа, че с наличието на сватбен съветник или координатор ще се чувствате по-спокойни и организирани дори в догадките си по отношение на бъдещото тържество. Друг е въпроса кой ще е координатора срещу Вас и с какви възможности ще разполага.
Активен
punk_girl123
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 2204



Моят сватбен албум

« Отговор #353 -: февруари 01, 2012, 08:59:05 »

Момичета които мисилите за стунни квартети обърнете внимание на музикантите които наемате. Аз бях на една сватба чийто замисъл беше страхотен само че музиканта така стържеше по тая цигулка че ми се искаше да се хвърля от високо! За да не изпаднат и вашите гости в такова настроение вижте как ще се получи озвучаването и дали са добри самите музиканти!
Активен
MaHu
Сватбен ГУРУ
*****
Публикации: 541


Моят сватбен албум

« Отговор #354 -: февруари 01, 2012, 10:52:39 »

Най-добре е сватбеното тържество да се организира от специалистите и първо с тях да се консултираме, защото те са били на стотици сватби и са наясно с плюсовете и минусите на всяко наше предложение и идея.
А за хапването по време на тържеството, според мен не се тревожете. Който е гладен ще намери време да похапне smile Тъкмо онзи ден говорих с една омъжена приятелка и тя ми каза, че си е изяла всичко, защото е била гладна  Bravo И сутринта е закусила добре. Не забравяйте храната и не стойте гладни, все пак тя ни дава енергия, а денят е много натоварен и емоционален  blum
Активен
AIVEN
Сватбен ГУРУ
*****
Пол: Мъж
Публикации: 878



« Отговор #355 -: февруари 01, 2012, 11:59:57 »

Нещо не разбрах последните мнения на Пачоран, казваш ли нещо конкретно, или само да се доверим на профсионалисти и сватбени агенти? Някои вече сме организзирали голяма част от тържеството и не мислим да наемаме агенция, затова събираме опит от други булки. Всеки прави нещата, както иска, и малко примери с други сватби никога не са излишни ;)Не е казано, че без да мислим ще повторим всичко на 100%...

С Ди Джея ще се консултираме, но е добре да сме наясно предварително и ние какво искаме и как си го представяме.

Може би наистина пазузата е добре да е по-късно, по време на основното. За салата все ще се намери песен, на която не ни се танцува...но по принцип според мен е добре младоженците да са на дансинга в 90% от времето поне. И то отвътре ще ни идва, все пак нашият ден, нашите песни, нашите приятели...как няма да сме на дансинга smile

Хрумна ми и друг вариант за 2 бързи хапки- след посрещането, Ди джеят да подкани всички гости да пийнат по едно питие за здравето на младоженците и да каже "Кумът да се готви, след няколко минути ще му дадем думата"- така докато всички си казват "наздраве" и преди речта, може да се бодне и пийне нещо...много задълбахме в това ядене  smile но просто на последната сватба съжалихме младоженците, не си докоснаха яденето и по едно време изглеждаха доста изтощени, но не слизаха от дансинга- сигурно от вид отговорност да поддържат купона, не знам..

Наистина много често младоженците остават гладни или се хранят едва към края на сватбата. Особено на по-веселите сватби. Най-удобният момент да боднете нещо е веднага след посрещането. Тогава текат няколко песни докато дойде време за речта на кума. През това време хората се ориентират в обстановката, хапват, пийват, замезват и общо взето през това време нищо съществено не се случва. Ако сте много гладни може да помолите ДЖ-я да удължи това време с още няколко песни. Другият момент е след обиколката за поздрави понеже и без това се получава нещо като пауза. Като разчупите погачата през това време сервитьорите изнасят основното. Вие ще трябва да обиколите всички маси и едва тогава да се храните.  Тогава обаче купона започва с нови сили, гостите са се нахранили докато вие обикаляте и е възможно да не ви оставят да се нахраните. Често се случва след обиколката да почнат да се снимат с Вас на дансинга и т.н. За това помолете персонала да ви сервират едва когато са върнете на масата, за да не Ви изстине яденето. give_rose
« Последна редакция: февруари 01, 2012, 12:04:09 от AIVEN » Активен
tory
Любопитен
*
Пол: Жена
Публикации: 25



« Отговор #356 -: февруари 01, 2012, 17:10:00 »

Аууу, не ми се мисли ако някой се опита да ме откъсне от храната ми. crazy А и с моите хипогликемични кризи със сигурност ще си натъпча чантичката с храна вместо с гримове. Иначе според мен за всичко ще има време и място на тържеството, наистина не е маратон, и времето ви е е ограничено. Пък може да сложите предвидливо нещо за хрупане в младоженската кола и като се качите да подложите до вечерята.
Активен
anna_karenina
Сватбар
***
Публикации: 268


« Отговор #357 -: февруари 01, 2012, 19:22:49 »

Ако сватбен координатор съвпада и с декоратор, бих си наела.
Т.е. ако може да украси масите (предварително ще сме купили украсата), да подреди тейбъл картичките по дадена от мен схема, и след това по време на самия ден да координира (каквото и да значи това- не съм наясно какви толкова много задължения има, ако ресторантът е класов, все си мисля, че персоналът му е натоварен с по-голямата част от задълженията..Може би да следи дали на масата има точното колчество алкохол ? Да настанява гостите може и родител/сестра/приятел, то ще има и табло със схема, и тейбъл картички, изобщо за повечето неща според мен има кой да се заеме...Проблемът е, че координаторът е чужд човек и за малка сватба само с най-близките не ми се връзва...(така де, ние сме 70, но за мен не е много). Сега чета темата за "координатор на сватбата", но и там не са изброени всички задължения- някой бе написал примерно, че човекът е бил зает "от прическата ми до ресторанта"- какво общо има координаторът с прическата??

Не знам, според мен близък човек с нужните качества си е по-добре, поне за малки сватби. Разбирам, че трябва да има и такива професии и сигурно са нужни в много случаи, но не знам дали точно в моя...
Активен
MaHu
Сватбен ГУРУ
*****
Публикации: 541


Моят сватбен албум

« Отговор #358 -: февруари 01, 2012, 19:32:54 »

Аз не знам кой близък човек ще може сам или в комбина с друг да украси ресторанта дансинга, калъфи и панделки на столовете, с цветя и т.н. Аз за това ще ползвам услугите на агенция
Активен
anna_karenina
Сватбар
***
Публикации: 268


« Отговор #359 -: февруари 01, 2012, 19:58:31 »

Аз не знам кой близък човек ще може сам или в комбина с друг да украси ресторанта дансинга, калъфи и панделки на столовете, с цветя и т.н. Аз за това ще ползвам услугите на агенция

Ами аз вече в 2 агенции питах- не искат да се заемат само с декорация, а цялостно с организиране на тържеството, било "комплексна услуга". А аз от това нямам нужда, едно, че е огромен разход, второ повечето неща вече сме ги измислили и почти реализирали...

Затова питах ако някой познава има човек (професионалист), който може да е и декоратор, и координатор и не иска огромни суми, да даде контакти.

За първи път чувам за украсяване на дансинг? Ние мислим да имаме украса само над младоженската маса, калъфи и панделки на столовете, свещи на масите и балони в детския кът. Всичко е реализируемо и с приятелки, но с професионален декоратор ще съм по-спокойна, особено около младоженската маса.
Активен
Страници: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 32   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines