Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

ноември 28, 2024, 14:12:55

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: 1 [2] 3 4 5  Всички   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Какви съвети бихте дали на професионалистите?  (Прочетена 51781 пъти)
 
ivanov24
Новак
*
Публикации: 12


« Отговор #15 -: август 04, 2011, 11:55:09 »

Бих им казал да си спазват обещанията, а не като нашата Сватбена агенция. http://forum.svatbata.bg/index.php/topic,29860.0.html
Активен
Milataaa
Професор
****
Пол: Жена
Публикации: 338



Моят сватбен албум

« Отговор #16 -: август 04, 2011, 20:09:33 »

Ужасно непрофесионално! Но така е - виждат някакви хора, че може да се печели от даден бизнес и го стартират с едничката цел - бърза печалба, няма как да се получи така...Не държат ли на името си...не искат ли да вървят с гордо вдигната глава по улицата?!
Активен
Temira-Wedding
Сватбар
***
Публикации: 239


Очакваме Ви !!!


Моят сватбен албум

« Отговор #17 -: август 04, 2011, 21:15:34 »

Всяко нещо си има две страни, ето и моята
http://forum.svatbata.bg/index.php/topic,29860.0.html
Активен
Pachoran
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Мъж
Публикации: 1044


« Отговор #18 -: август 05, 2011, 07:29:20 »

 Прочитайки историята и становището и на двете страни - ivanov24 и Temira-Wedding за порден път се убеждавам, че наистина професионалистите в този бранш са много малко. Вината в несвършената работа е в представителя на агенцията. В стремежа си да спечели клиента допуска грубата грешка работата му да зависи от поведението и мнението на клиента. Ето до какво се стига, когато професионалистите се оставят да ги води клиента. Ето до какво се стига, когато се дават съвети на професионалистите. В същност "професионалист" никога няма да допусне подобно нещо.
 Нагло е поведението в случая и на клиента. Често се счита, че определена сума значи всичко. В стремежа си да се спести от цената на услугите се създава погрешно поведение. Нито една от страните не представи договор с описаните услуги и тяхната цена. Договорката най-вероятно е устна. Ами нормално е тогава всеки да твърди угодната му версия за нещата. И това е порадната "българска работа".
Активен
eli_belii
Ентусиаст
**
Публикации: 84



Моят сватбен албум

« Отговор #19 -: август 15, 2011, 09:46:02 »

Бих казала на професионалистите преди да поемат някаква отговорност добре да си помислят дали наистина могат да се справят. Не може да обещаваш,че ще направиш всичко,а след това да се сетиш,че е неизпълнимо. Харесвам директните хора,които за дадено нещо могат да кажат,че не могат да го осъществят и така ние имаме време да реагираме и да потърсим друга алтернатива. Аз лично много се разочаровх при обиколката на няколко сватбени агенции,които ми обясняваха,колко много работа имали и в същато време ми показват някакви смешни снимки и снимки, видимо свалени от нета на които ясно си личи,че украсата е в някакъв замък и доста пишна. Мисля,че не бива да заблуждават клиента по този начин,защото разочарованието от наша страна след сватбата ще е много голяма. В сайтовете си имат много грозни снимки,а когато отидеш при тях ти вадят куп крадени неща. Още повече се изумих,когато няколко агенции ме поканиха на кафе,защото им било невъзможно да подържат офис.  Oh my ... Едното момиче дойде с лаптоп на кафето за да ми покаже снимки.  Oh my ... Това е доста несериозно. Другата пък ми обясняваше,че загубила файловете си от компютъра и затова нямала снимки. Това е повече от непрофесионално.  good
Активен
Deliysky
Сватбен ШАМАН
*
Публикации: 1353


www.Deliysky.com


« Отговор #20 -: август 15, 2011, 15:00:21 »

90% от сватбените агенции са просто бивши булки, които сами са организирали собствената си сватба и като се събудят на следващия ден решават, че вече са сватбени агенти. Е затова и нямат нито снимки нито нищо повече.
Активен
svekarva
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 4023



« Отговор #21 -: август 15, 2011, 15:45:09 »

Бъдещи младоженци, това е бизнес, това са пари! Но не е логично да очаквате, че вие сте уникални, единствени и неповторими. Вие се чувствате такива, но наистина бизнесът ви разглежда главно като стока-услуга. В същност, колкото повече си плащате, толкова повече и получавате. Колкото сте по-възпитани, комуникативни и т.н, толкова повече ще ви се обърне внимание.
Професионалистите много бързо разбират кой от вас и с какви качества стои пред тях. Виждат слабите ви места, психологически бивате проучени. От там нататък е въпрос на една чисто човешка добронамереност как ще протекат отношенията ви. Колкото по-интелигентно и възпитано подходите към своите желания, толкова повече внимание ще получите от професионалистите и ще сте обект на тяхното внимание.

Дойдохме си на думата!. Повече от съгласна съм, че това е бизнес. Какви са професионалните умения на професионалистите е едно, какви търговци са - съвсем друго. А те явно са лоши търговци, както повечето хора на изкуството. За радост, това се учи. Продавачи и дистрибутори минават хиляди обучения по продажби за да преценят правилно клиента и да подходят правилно към всеки един, защото знаят: Всеки недоволен клиент споделя с 16 души, а доволният се хвали само на 4!. Моят съвет към всички професионалисти е да четат повече специализирана литература в тази област, има много материали и он- лайн. Не съм съгласна обаче, че ние, клиентите, трябва да се борим за вниманието на професионалистите.  :girl_impossible:Та ние купуваме услугата, вие трябва да ни спечелите....От всички отговори до тук в темата става ясно, че никой не ни е преценил правилно, кой тип клиенти сме. А това са първите уроци по продажби. На едната координатна ос са финансовите възможности, на другата - информираността на клиента /т.е. какво знае за вашите услуги и какво иска/. От тук и четирите вида клиенти, най- грубо казано: ниско информирани с пари, високо информирани с пари, ниско информирани без пари /където в повечето случаи ни слагат/, високо информирани без пари. За да няма споделени недоволства с 16 души /тук, във форума, цифрата е много по- голяма/, подходът към всеки тип трябва да е различен.
Активен
stoyanov
Професор
****
Пол: Мъж
Публикации: 320


"Всяка случайност е скрита форма на необходимост!"


« Отговор #22 -: август 16, 2011, 11:37:41 »

Най-голямата отговорност за сватбата носят видеооператорът и фотографът (ако има такъв) и разбира се за настроението в ресторанта - дисководещият или сватбарският оркестър. Не търсете най-евтиното, а най-доброто за вас като цена и да ви хареса творчестворчеството на фотографът и операторът и разбира са излъчването на човека, който сте избрали... Успех в подготовката, момичета!  good
Активен
Deliysky
Сватбен ШАМАН
*
Публикации: 1353


www.Deliysky.com


« Отговор #23 -: август 16, 2011, 17:19:19 »

Браво Свекърва, доста смислен пост. Отдавна се знае , че работа имат тези който по добре се продават, не е задължително да са по-добрите в занаята. Ти ни съветваш да четем литература повишаваща нашите умения да се продаваме, аз съветвам колегите , да наблегнат повечко на професионализма и етиката, да бъдат в час с тенденциите в собствената си област!Защото, когато технически и професионално не си на ниво, не ти остава нищо друго, освен да специализираш в уменията си да се продаваш успешно.
Активен
svekarva
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 4023



« Отговор #24 -: август 16, 2011, 20:22:15 »

Deliysky, съветът ми е точно към добрите професионалисти, които получават лоши отзиви, защото не са успели да се продадат добре, или по- точно не са подходили правилно и са разочаровали или засегнали някого, макар и неволно. За мен добър професионалист е този, който има и технически и търговски умения. Ти наистина даваш ценни съвети и на клиенти /на нас/ и на колеги. Когато търсех услуги на фотограф, твоите постове ми бяха от голяма полза, все още ги имам копирани в специални файлове. Не смятам, че ако човек е добър търговец, значи е неетичен или просто некадърен хитрец. Прав си, че ако си нов в занаята и не си на ниво, не ти остава нищо друго, освен да си добър търговец - да се продаваш само на клиенти с ниска информираност с пари и с ограничени възможности. В такъв случай вероятност някой да е недоволен е почти изключено, но и няма кой да те препоръча. Ако обаче попаднеш на високо информирани /знаещи какво искат хора/, независимо дали са с пари или по- бедни.......ще те разкъсат. Ако си добър в занаята и ако си добър търговец, ще търсиш високо информирани клиенти, или ще ги направиш такива с разяснения, защото те ще ти доведат нови клиенти  *THUMBS*и ще си дълго на пазара. Рано или късно, който не се развива професионално, ще бъде изхвърлен в сектора на по- неплатежоспособните и неинформирани клиенти.
Надявам се, че дори и да звучи доста теоретично, препоръката ми поне не е неетична и комбинирана с твоите професионални съвети ще е от полза на хората от този бизнес.
Активен
Nina Style
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1790


www.ninabg.com


Моят сватбен албум

« Отговор #25 -: август 20, 2011, 11:46:16 »

Чета редовно темата и на мен лично ми е много интересна. В днешно време новите в бранша залагат на ниската цена,а не на умения идеи и качество. В тези трудни времена хората гледат в нета невероятните украси,фотосесии и видео  материали на колеги с опит и доказали се имена и в следващия момент отиват в някоя нова агенция или начинаещ фотограф и за два пъти по ниска цена се радват,че човека от среща,ще им направи същото. Да,но крайния резултат е повече от плачевен.  sad  Мисля,че повечето младоженци не си правят труда да обиколят повече фирми и да поговорят с колегите очи в очи. Факта,че по три пъти на ден някой звъни и пита -/Колко струва калъф с панделка за стол?/ ми говори,че хората не знаят как да комуникират и да търсят това от което имат нужда. При един директен контакт агента,фотографа,оператора винаги може да реши да им направи отстъпка за дадено нещо или да намери начин да се вмести в бюджет определен от младоженците. С едно обаждане по телефона, клиента не ни дава никаква информация за себе си и очаква крайна цена,което е един голям минус за него.  good Хората много добре са го казали-Евтиното винаги излиза прекалено скъпо! Не казвам,че за едно и също нещо хората трябва да дават луди пари,но понякога става въпрос за 30-40ст. разлика в цената /примерно калъф с панделка/ и хората си наемат евтиното. До тук добре,но в даден момент се започват проблемите. Защо калъфите са страшно лъскави и кичозни или защо са ушите от турските покривки,защо не са ушити по стола,а са просто парче плат метнат и завързан с нещо,което съвсем не е панделка? Мога да спомена хиляди случаи на разочарования,но мисля,че е излишно. Не може един оператор с остаряла техника и почти никакви умения да направи същото,което ще направи човек с уникална техника и доказал се като име в работата си.  good Качеството си има цена!  good Прочетох поста с агенции без офис,което не ме учудва изобщо,защото знам какви разходи е офиса, всички рекламни материали и какво ли не още. Такива "агенции" могат да си позволят да дават калъфи за 2лв.,защото това им е чиста печалба. Не ползват фирми за пране и гладене,което също си е разход, Сядат на кафето и ви дават някакви обещания и хвърчащи бележки за капаро,а после куп недоволни и разочаровани клиенти. Една издънила се агенция прави лоша услуга на всички свои колеги,защото хората масово са наплашени от агенции и от набедени професионалисти.  good Може би не беше редно да пиша в темата,но просто не се сдържах да изкажа и моята гледна точка.  good
Активен
Monikamaria
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1505



Моят сватбен албум

« Отговор #26 -: август 20, 2011, 12:34:16 »

Нина, много е смислен постът ти и дава доста важна информация, за която може би много клиенти не са се сетили.  good
Активен
Pachoran
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Мъж
Публикации: 1044


« Отговор #27 -: август 20, 2011, 12:37:28 »

 За да дадеш съвет на някого трябва да или :
1. Да си с ранг на знания и професионални умения на този, който даваш съвета
2. Да носиш отговорността във всяка една форма за даден продукт, услуга или стока като физическо или юридическо лице
3. Да си попаднал на пълни аматьори в търсенето и ползването на услуги, които превъзхождате в много отношения
 Много деликатна е ситуацията с даването на съвети в публичното пространство. Аз лично някои съвети оприличавам като съвет на офис мениджър към кранист, или краварка към хирург, или шофьор към учител, или ...... В 100 % от случаите младоженци дават съвет към "професионлисти" от точка номер 3 от описаните по-горе групи. Какъв съвет би дала булка примерно към типа озвучително тяло на ДЖ, колко инча да бъде тя, какъв драйвър.... Или какъв тип обектив за фотоапарат, или каква композиция на кадъра..... Много от нещата не разбирам, както и всички колеги, но приемам мнение от всеки, виждам какво знае и давам моя съвет. Никой не цели конфронтация, не бягам и от диалога с всеки, но няма логика да се спори за очевадни неща. И не одобрявам триенето на постове от модератори, не одобрявам да се защитава мнението на младоженци, които нямат елементарно познание за нещата, не знаят какво искат, нямат определен вкус и с капризите си подлудяват всички. Много правилно е казала колежката по-напред, обиколете повече фирми, повече хора и намерете това, което търсите . Но когато го изберете и пострадете по един или друг начин от това, което сте избрали не вдигайте олелия и не се правете на много компетентни. Това е вашия избор, с който не е редно да занимавате останалите. Никой не ви кара насила да правите избора си, но и никой не е длъжен да е съпричастен за проблемите ви. Ако има проблем, значи нямате добър избор и късмет. Има теми във форума, в които може да споделите мнение и всеки ще ви обърне внимание. Но да се дават съвети наляво-надясно....аз лично не бих го правил. Не го правя, когато отида на доктор, не съм ги давал като студент на преподавателя си, не ги давам на пилота на самолета, с който пътувам......Не знам да ли ме разбирате правилно, но хората от група 3 нека да не превръщат форума в попррище на своето безсилие, некомпетентност и т.н
Активен
once_upon_a_time
Професор
****
Публикации: 421


« Отговор #28 -: август 20, 2011, 12:53:18 »

Идеята на темата не е даване на професионални съвети към професионалистите, Pachoran, никой не твърди подобно нещо. Смисълът на темата е младоженците да дадат съвет на професионалистите как те да комуникират с тях като клиенти, какъв да е подходът им, как да изразяват мнение по начин, който би се харесал на младоженците и в крайна сметка - би "продал" услугите на професионалистите - а не е ли точно това вашата цел? В този смисъл, тези наши съвети от "нас" към "вас" за полезни и за двете страни - ние ще получим не само "професионални" професионалисти, но и хора, с които се чувстваме удобно и спокойни, а вие - ще бъдете наети, да свършите добре работата си и съответно да получите адекватното възнаграждение за това. А един арогантен, самодоволен и снизходителен към клиента си професионалист, колкото и да е добър в това, което върши, малко клиенти биха го наели (аз лично - не!).
Активен
Monikamaria
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1505



Моят сватбен албум

« Отговор #29 -: август 20, 2011, 13:23:07 »

Пачоран, мисля че прекалявате!  shok Темата е създадена, за да можем накратко ние клиентите да споделим какво искаме (и харесваме, и съответно не искаме и не харесваме) от вас професионалистите. А да го получим мисля, че е най-важното, тъкмо и за да си получите вие каквото искате - другото най-важно! Ако не знаете ние какво искаме и от какво имаме нужда, тогава какво изобщо сте тръгнал да продавате? А вие имам чувството, че работите просто, за да доказвате колко сте компетентен, знаещ и можещ, и колко клиентите са неадекватни, и не разбирали, и не знаели какво искат! Бизнесът не означава самодоказване, а продаване, грубо казано, за да ви стане по-лесно ясно!
Умните хора винаги биха чули даден съвет, отделен въпрос е дали ще го приемат. За ограничените и недоволни от живота хора всички са "маскари"!
« Последна редакция: август 20, 2011, 13:31:55 от Monikamaria » Активен
Страници: 1 [2] 3 4 5  Всички   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines