Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

април 19, 2024, 23:41:21

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: сватбена агенция "Magic Party", гр. Пловдив  (Прочетена 11013 пъти)
 
tourniquet
Регистриран

Публикации: 1


« -: юли 19, 2013, 09:14:21 »

Здравейте,

Пиша тук, за да изкажа разочарованието и недоволството си от сватбена агенция "Magic Party", гр. Пловдив- магазинът им се намира точно срещу обредния дом на центъра. Миналата седмица си поръчах ръкавици в екрю, когато отидох да ги взема, се оказаха в шампанско. Оставих ги да ги сменят, като дори им оставих пари предварително още първия път. Два дни по-късно бях за първи път на проба на роклята и реших, че ще стане претруфено с ръкавици и веднага звъннах да се откажа от тях (все пак съм поръчала и други неща от магазина). Дамата ми обясни, че не можело, тъй като правила ВТОРА поръчка за мен. Аз не съм виновна, че е объркала цвета първия път, да не говорим, че след като не съм ги виждала дори тези ръкавици, имам пълното право да ги върна (те дори ще са при нея чак другата седмица)...Можеше поне да ми предложи да ги остави в магазина и да ги продаде. Ако така постъпват с едни ръкавици, не искам да си представям в какво превръщат организацията на цяла сватба...
На запад хоарата дори не мерят дрехи в магаизните, купуват си, пробват вкъщи и ако не им станат, просто ги връщат с етикета. От този магазин просто искат да изкарат пари на дребно и явно не държат на репутация...Много добре знаят колко средства отиват за една сватба, какво щеше да им стане да оставят ръкавиците в магазина, докато не ги продадат. Не съм за 18лв (да не говорим, че в Асеновград са по 8 лева)- за мен въпросът е принципен и на първо място човешки...
« Последна редакция: август 10, 2013, 17:15:34 от fiibi_bg » Активен
Pachoran
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Мъж
Публикации: 1044


« Отговор #1 -: юли 20, 2013, 18:07:58 »

Каква вина има агенцията ,когато самият клиент не е наясно със себе си и своите капризи ? Сравненията с това какво е в чужбина са меко казано неуместни и звучащи елементарно. Къде в чужбина ще си купиш нещо и ще го върнеш - в Гърция, Турция, Русия, Холандия...... В магазини за бедни - сигурно може, но в останалите - не може. И изобщо какво търси мнението на тази капризна булка в тази тема ? Не чувствате ли отново, че тя не знае къде се намира, дори мнението не е в подходящата тема. Иначе знае как да омаскари сватбената агенция.


Няма да търпя повече такива заяждания. Навсякъде можеш да върнеш, камо ли ако ти объркат поръчката.
« Последна редакция: юли 23, 2013, 15:01:41 от Teo » Активен
angelova_29
Ентусиаст
**
Публикации: 68


« Отговор #2 -: юли 20, 2013, 19:54:37 »

Аз пък смятам, че не е такъв проблем, че темата е объркана. И действително, ако магазините или в случая сватбената агенция държат на това клиентите да останат доволни и да бъдат препоръчани, то защо да не заменят стоката и да предложат друга. И Пачоран - малко си грубичък в преценките и изказването си. Мисля, че на всеки от нас се е случвало да купи нещо и после да реши, че не е най-доброто решение. А сравнението с чужбина съвсем не звучи елементарно. А е факт, че връщат пари и заменят стока, за да се върне клиентът отново и да остави парите си там, нищо, че е сгрешил с първоначалната си преценка. Извинявам се за  Offtopic, ама нека да си уважаваме мненията и да не се нападаме. Ето това Пачоран е елементарно.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines