Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

юли 18, 2018, 12:17:55

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: [1] 2 3 ... 5  Всички   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Ако сме във цикъл на сватбата?  (Прочетена 34983 пъти)
 
maianiki
Сватбар
***
Публикации: 199



Моят сватбен албум

« -: февруари 11, 2012, 17:28:16 »

Момичета много се притеснявам ,че точно на сватбата ще съм неразположена.По -принцип ми е редовен и идва на една и съща дата + - 1 ден.Мисля си за някакви хапчета дето да ми дойде по-рано...???????
« Последна редакция: февруари 11, 2012, 17:36:40 от maianiki » Активен
Bibsi8792
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1099



« Отговор #1 -: февруари 11, 2012, 17:47:40 »

Момичета много се притеснявам ,че точно на сватбата ще съм неразположена.По -принцип ми е редовен и идва на една и съща дата + - 1 ден.Мисля си за някакви хапчета дето да ми дойде по-рано...???????
Мила защо не се консултираш с гинеколог?????Знам ,че можеш да го забавиш с противозачатъчни..Моята кума беше си взела някакви ( не противозачатъчни някакви други -  сега съжалява 150 пъти) за да забави цикъла ( да не е в цикъл в деня на сватбата ни).Когато и дойде след определеното време 5 дена беше на легло с ужасни болки ,така че според мен е по хубаво да се консултираш с лекар !Успех
Активен
Medeia
Ентусиаст
**
Пол: Жена
Публикации: 95



« Отговор #2 -: февруари 11, 2012, 18:33:39 »

Като човек, който е взимал хапчета, те съветвам никога да не започваш да пиеш, особено ако имаш редовен цикъл. Посъветвай се с гинеколог дали няма по-безобиден начин (знам, че голямо количесто витамин С няколко дена поред забавя цикъла).
Активен
gothic_queen
Професор
****
Пол: Жена
Публикации: 453



Моят сватбен албум

« Отговор #3 -: февруари 11, 2012, 19:13:31 »

Витамин C,казвам го от опит, наистина забавя цикъла,намалява количеството и продължителността му,ако вече ви е дошло,но може да докара и песъчинки в бъбреците(и това го знам от опит за съжаление).Най-добре гинеколога ще те посъветва  smile
Активен
emmmmmy
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 4271



Моят сватбен албум

« Отговор #4 -: февруари 11, 2012, 22:51:04 »

вит Ц и желязо, а си спомням едно време като нямаше модерни работи, братовчедка ми беше ходила на билкар и с билки й се забави цикълът... smile
но все пак - лекар или специалист по билките, не ни слушай само нас smile
Активен
InLove_Girl
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1209



Моят сватбен албум

« Отговор #5 -: февруари 11, 2012, 22:53:19 »

Аз едно време действах с Вит.С, но си знаех, че следващия месец ме очакват суууупер гадни болки. Съветвай се с гинеколог  good
Активен
veseto_87
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 2189



Моят сватбен албум

« Отговор #6 -: февруари 11, 2012, 23:14:45 »

Витамин Ц не действа на всеки еднакво. Понякога се получават съсиреци. Лекар!
Активен
nadelina88
Сватбен ГУРУ
*****
Пол: Жена
Публикации: 724



« Отговор #7 -: февруари 12, 2012, 01:24:51 »

Лекаря ще каже същото - че не е препоръчително да се прави каквото и да било. Аз веднъж исках да ми дойде по-рано и гинеколога ми ме изгледа строго и забрани да си го помислям повече.  sarcastic И все пак каза, че е предписвал хапчета на едно момиче, за да не му дойде на бала, защото имала ужасни болки. Отиди, гинеколога ще има решение на "проблема", но истината е, че не е хубаво да се стига до там.
Активен
Monikamaria
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1505



Моят сватбен албум

« Отговор #8 -: февруари 12, 2012, 02:03:30 »

Витамин С не помага на всички. На мен и майка ми не действа въобще. Веднъж ми се наложи, не питайте колко съм изпила и нищо! Аз знам, че ефикасен е Orgametril - започва се няколко дена преди очакваната дата и се пие сутрин и вечер по едно хапче. Спира се в деня, когато вече няма проблем да ти дойде. Но това наистина не трябва да се практикува често! За сватбата е ок, все пак не е всеки ден.  smile
Активен
Kiwi
Сватбен ШАМАН
*
Публикации: 1012



« Отговор #9 -: февруари 12, 2012, 09:39:51 »

Orgametril-а е хормонален препарат,може и да свърши работа, но ако не ви се налага наистина и без препоръка от лекар не го пийте. С хормоналните препарати шега не бива, никой не знае точно колко странични ефекти дават. bad cray Girl_hide NO
Активен
cveta_d86
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1292



Моят сватбен албум

« Отговор #10 -: февруари 12, 2012, 09:45:51 »

Според мен най-добре си е консултация с гинеколог, защото това си е сериозно нещоо и ако не стане с най-безвредното витамин C е хубаво лекар да каже, какво точно да се вземе, иначе незнам как се казват, но има хапчета за забавяне на цикъла, а има и такива, които го предизвикват...това също е вариант-цикъла да приключи преди сватбата pardon
Активен
maianiki
Сватбар
***
Публикации: 199



Моят сватбен албум

« Отговор #11 -: февруари 12, 2012, 09:47:30 »

Благодаря ви момичета.Аз също съм против да се взима каквото и да е,но със сигурност ще се консултирам със гинеколог.
Активен
Kiwi
Сватбен ШАМАН
*
Публикации: 1012



« Отговор #12 -: февруари 12, 2012, 10:08:54 »

Сещам се за още един лекарствен вариант - противозачатъчни. Взимат се от първата дата на цикъла преди сватбата докато свърши опаковката и после вместо 7 дни пауза се почва новата опаковка, така не ти идва докато не си изпиеш всичките хапчета.

Обаче е гадно, на мен лично противозачатъчните ми побъркаха настроението. В момент, в който всичко ми беше наред и дори трябваше да съм много щастлива бях безпричинно тъжна, а и отделно ми ставаше замаяно отвреме на време. След справка в гугъл открих и други момичета с подобни симптоми и дори с още по-страшни. Ама нямаше начин, по медицински причини трябваше да се пият sad
Активен
Christy
Сватбен ГУРУ
*****
Публикации: 758



Моят сватбен албум

« Отговор #13 -: февруари 12, 2012, 14:43:20 »

Веднъж бях пила някакви хапчета, за да не ми дойде на бала. Сутрин едно и вечер едно. В момента, когато ги спреш - идва. Тогава обаче от къде акъл да се консултирам с гинеколог, слава богу нямам никакви последици. Имам много редовен цикъл. В никакъв случай на твоя глава не го прави, но... за този ден аз бих повторила (този път след консултация!).

Аз така както го смятам не би трябвало да съм в цикъл в този ден, но да не ми излязат криви сметките... Ако има подобна възможност ще направя консултация с гинеколог.
Активен
veseto_87
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 2189



Моят сватбен албум

« Отговор #14 -: февруари 12, 2012, 15:34:27 »

Веднъж бях пила някакви хапчета, за да не ми дойде на бала. Сутрин едно и вечер едно. В момента, когато ги спреш - идва. Тогава обаче от къде акъл да се консултирам с гинеколог, слава богу нямам никакви последици. Имам много редовен цикъл. В никакъв случай на твоя глава не го прави, но... за този ден аз бих повторила (този път след консултация!).

Аз така както го смятам не би трябвало да съм в цикъл в този ден, но да не ми излязат криви сметките... Ако има подобна възможност ще направя консултация с гинеколог.
Може би говориш за Дуфастон. И аз съм го пила. Доколкото знам е по-безобиден от Оргаметрил-а, но във всички случаи не е препоръчително.
Активен
Страници: [1] 2 3 ... 5  Всички   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines