Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

март 28, 2024, 21:28:44

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: 1 ... 24 25 [26] 27 28   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: СВАТБА ВЪВ ВЕЛИКО ТЪРНОВО - 4 част  (Прочетена 170797 пъти)
 
milena_3bg
Регистриран

Публикации: 2


« Отговор #375 -: януари 11, 2016, 08:30:04 »

Здравейте момичета, бихте ли споделили промерен часови график за вечерна сватба - по кое време е гражданският брак, колко продължава църковният брак и колко време да отделя за снимки за около 150 госта.
Активен
Deliysky
Сватбен ШАМАН
*
Публикации: 1353


www.Deliysky.com


« Отговор #376 -: януари 12, 2016, 07:00:42 »

Примерно:
За по лесно се започва от зад на пред smile

19.00 Ресторант

Фотосесия( поне 1 час)

16.30 Църковен ритуал - 30 мин ритуал и 30 мин снимки с гостите

15.30 граждански ритуал

Това е доста сбито. Времената може да се променят или разтеглят в зависимост от конкретните локации и мястото за фотосесия. Мястото на фотосесията може да е между двата ритуала. И това е въпрос по който най-добре се консултирайте с вашият фотограф (ако сте наели професионалист разбира се, не просто щтракач)
Активен
milena_3bg
Регистриран

Публикации: 2


« Отговор #377 -: януари 28, 2016, 08:42:40 »

Благодаря за графика, нашият вече е почти готов. Сега си търся добър гримьор, може ли някой да препоръча?
Активен
Elissy
Регистриран

Публикации: 3


« Отговор #378 -: януари 30, 2016, 20:15:37 »

Здравейте,
Доста се поразрових във форума, но не откривам конкретни мнениея за хотел Панорама Велико Търново, а сме се насочили към него. Много ми допада обстановката и гледката. Другия е хотел Янтра, но там сме биле вече няколко пъти и ни се иска да сменим обстановката smile Единствените ми опасения са, че сме около 75-80 човека и нз дали няма да е малък ресторанта!? Според управителя няма да има проблем.., но аз все пак не съм убедена. Моля, ако някой има инфо по темата, ще съм благодарна да сподели.
Активен
ri80
Любопитен
*
Публикации: 42


« Отговор #379 -: януари 30, 2016, 21:09:21 »

Elissy, нямаш капацитет за съобщения
Активен
ivaivanova
Регистриран

Публикации: 5


« Отговор #380 -: януари 31, 2016, 21:11:28 »

Elissy  ресторантът на хотел Панорама е малък за 80 човека. По принцип хората ще се съберат, но няма да има никакво място за танцуване. И ние ходихме да го гледаме, но поради същата причина, че ще е тясно го отписахме като вариант. Иначе покрай това студено време при мен всичко е в застой. Няма с какво да се похваля. Най-важната част сме я свършили. Капарирали сме ресторанта и екипите, които сме си харесали.
Активен
ri80
Любопитен
*
Публикации: 42


« Отговор #381 -: януари 31, 2016, 21:28:24 »

Ivaivanova, от личен опит казвам, че 70-75 се събират идеално и има място за танци. Зависи и как са подредени масите
Активен
Pronovias_SP
Любопитен
*
Пол: Жена
Публикации: 47


One love, one dream:)


« Отговор #382 -: февруари 02, 2016, 17:19:03 »

Момичета, от личен опит мога да кажа, че повечето управители на ресторанти смело заявяват някаква числа,  например ресторанта ни е с капацитет за 100 човека, да ама не. Аз лично установих, че има много критерии, например как точно ще са подредени масите, дали ще са кръгли или правоъгълни, къде ще е разположена масата на младоженците, колко място искате да имате за дансинг. Добре е да се обмислят тези детайли, за да не окаже после, че гостите ви са прекалено нагъчкани. Ние бяхме например в Рачев Резиденс Арбанаси- 63 човека на кръгли маси и беше идеално, имаше достатъчно място и за гостите и достатъчно голям дансинг. Ако имате възможност просто погледнете самия ресторант на място преди да го капарирате.
Активен
ellysteff
Регистриран

Пол: Жена
Публикации: 1



« Отговор #383 -: март 12, 2016, 13:31:07 »

Привет мили бъдещи младоженци,
Аз съм управител на Парк хотел Арбанаси и се надявам поста ми да не бъде приет като реклама.
Пролетта настъпва и времето за организация на Вашата сватба лети.

Реших да се включа, за да представя някои от детайлите, които са важни при организация на едно сватбено тържество на закрито и открито. Надявам се да бъда полезна. Съжалявам за недоразумението в комуникацията с tina_mm. Действително потвърждението на датата е станало в отсъствие на управителя и без да се осъществи разговор и оглед на място. Още веднъж поднасям извиненията си на tina_mm. Пожелавам й приказна сватба, весели гости, приятни емоции и красиви спомени.

При избора на място за вечерно сватбено тържество е важно да се имат предвид следните детайли:
1. Оглед на мястото и дискутиране на възможните варианти за подредба на масите и място за дансинг. Задължително се интересувайте освен за вариант на открито, и на закрито, за да няма изненади от страна на времето. Капацитет на открито и на закрито. Разглеждайте снимки, съветвайте се с проятели и познати, които са били клиенти на избраните от вас места. Важно е дали мястото е с навес, дали навеса предпазва от слънце, вятър, дъжд.
2. По стандарт работното време на ресторантите е до 24 ч. Ако ресторантът е хотелски, а гостите на сватбата няма да се настаняват, тогава ресторантите обикновено поставят ограничение за тържествата до 24 часа.
Но всеки ресторант има специфична политика, която се описва в оферта.
При тържество на закрито, ограничението на шума може да бъде само ако ресторанта е свързан с хотел и не се настаняват гостите на тържеството.
При тържества на открито, в населените места има ограничение на шума до 23 ч., но местоположението на ресторанта може да е такова, че да позволява музиката да продължава до сутринта.
3. Куверт. Някои ресторанти имат изискване за минимален куверт. Внасянето на алкохолни напитки обикновено се разрешава при определени условия, например поръчване на чаша ракия и чаша вино към куверта за хранене. Моят съвет е, при възможност, да дегустирате избраните ястия. Важно е да се предвидят вегетарианци, вегани, хора със специални хранителни режими, деца. Интересувайте се за  отзиви от кухнята на ресторантите.
4. Настаняване на гостите. Стандартното настаняване в хотел е  от 14 ч. или 15 ч., тъй като освобождаването на стаите е до 12 ч. и те трябва да бъдат почистени за новото настаняване. Ако ритуала е предвиден за ранен час (преди 15 ч.), гостите ще трябва да пътуват с официалните си тоалети и ще могат да се настанят едва след 14 ч.
На всички пожелавам да организират сватбата си точно така, както я виждат в мечтите си.
« Последна редакция: март 12, 2016, 14:07:00 от ellysteff » Активен
alvelina
Новак
*
Публикации: 11



Моят сватбен албум

« Отговор #384 -: април 22, 2016, 21:31:56 »

Здравейте момочета ! Имам нужда от помощ за намиране на автомобил за нашата сватба - лимузина или ретро автомобил . Някой има ли координати на фирма\човек откъдето можем да наемем ? Благодаря предварително  smile
Активен
Elissy
Регистриран

Публикации: 3


« Отговор #385 -: юни 27, 2016, 19:50:52 »

Момичета,
Моят сватбен ден мина преди седмица. smile Реших да споделя някои впечатления, в случай че биха били полезни на бъдещи булки... Ние все пак се доверихме на хотел "Панорама" - В.Търново като домакин на нашето тържество. Гостите бяха 74 човека. Побрахме се много добре, беше достатъчно просторно! Получи се много приятна атмосфера. Храната и обслужването беше на добро ниво. Гостите останаха очаровани от храната. Осветлението се регулира, което допринася за добра атмосфера. Нямахме никакво ограничение като час за силната музика, на което ние държахме, спазиха си обещанието... Приключихме около 2 часа, по наше решение и останахме до към 3-3:30 в ресторанта. Пожелавам на всички приказен сватбен ден и съвет..не давайте на нищо да помрачи настроението ви, дори и да има нещо, което не се е получило както го искате. Насладете се на моментите, това е вашия ден, не го помрачавайте за дреболии. lol
Активен
srebcho
Регистриран

Публикации: 3


Моят сватбен албум

« Отговор #386 -: август 14, 2016, 22:31:16 »

Момичета, нашата сватба беше на 25.06 в комплекс Рачев резиденс.
 Пиша Ви, за да споделя подробно впечатленията си от ресторанта, фотографа и агенцията.
Ресторантът и хотелът ни оставахи с позитивни впечатления,гостите бяха много доволни от количеството и качеството на храната. Обслужването беше без забежки въпреки че бяхма ок. 120 човека. Единствените минуси бяха късното и бавно настаняване на гостите, както и това, че нас, младоженците ни настаниха едва в 12ч. , ритуалът ни беше от 3ч., и това ни остави минимално време за приготовления ( ние не сме от търново, пътувахме от София/Варна).
Музиката продължи до 5 сутрнита, без забележки или проблеми. Очаровани сме от водещата ни Даниела, горещо препоръчвам  - много позитивна млада дама.
Агенцията ни беше Капризна Булка. Справиха се чудесно с декорацията. Голям плюс беше, че подходиха креативно към всички мои идеи и се получи много оригинално и нестандартно. Относно организацията на самия ден, имаше и някои неща които не протекоха така, както очаквахме, но предполагам , че това е в рамките на нормалното при такива събитя. Единствената ми забележка към агнецията е честата липса на комуникация с тях.Ние не сме от града и си общувахме главно по телефон/мейл, което не беше винаги успешно.Като цяло услугата която предлагат е чудесна за цената си. DJ i водещата, които ни намериха се справиха по-добре от очакванията ни.
Фотограф и видеоператор ни беше Пею Енев, за когото четох много позитивни отзиви. За съжаление, въпреки старанието, което вложи, не оправда до край очакванията ни. Подразни ме, че  имам общо 3 кадъра в цял ръст, единя в гръб. Струва ми се абсурдно на сватба да няма снимки на булката сама с роклята. Снимките  със съпруга ми от фотосесията ( сами)  - общо ок. 30  са  в голямата си част репетативни и  посредствени . Дори  бих казала че снимките на кумовете се получиха доста по сполучливи и раздвижени. Ако очаквате оригинални идеи или нещо нестандартно - откажете се. Не  зная причината за този краен резултат, но  ни остави с впечатление за не добре свършена работа
Моят съвет е да работите с професионалисти и  утвърдени фотографи. Фотото и видеото  са едно от най важните неща в свтбения ви ден, не правете компромис със тях.
Като цяло не съжалявам, че избрахме Арбанаси и се доверихме на местна агенция. Единственото ми разочарование беше фотографът, но това все пак е въпрос на вкус и очаквания.
Дано да съм била полезна!
Активен
Peyu
Любопитен
*
Пол: Мъж
Публикации: 30



« Отговор #387 -: септември 07, 2016, 20:17:56 »

Фотограф и видеоператор ни беше Пею Енев(Enev's Studio - може би? Wink ), за когото четох много позитивни отзиви. За съжаление, въпреки старанието, което вложи, не оправда до край очакванията ни.

Здравейте, Сребрина! Много съжалявам, че съм оставил във Вас такова разочарование..
Все пак се радвам, че го изтъквате тук, за да мога да Ви дам официален отговор пред всички smile

Първо предпочитам обаче да приложа линк към нашата работа:

Видео (трейлър) - мое дело (Пею Енев)

https://vimeo.com/177239758

Обработен изцяло по Ваш вкус и насоки (времетраене, песни, ефекти и др.)
(сватбеното ни видео е съвсем нова услуга и 2016 ни е дебют)

Фотографията беше дело на колегата - Светозар Стефанов (Enev's Studio)
и смея да твърдя, че имайки предвид времето, което бяхте отделили даде един много добър краен продукт.
(Щеше да е още по добър, ако бяхте отделили малко време от натоварения си график за лична среща или поне да ни бяхте насочили какво точно желаете да получите.)

http://www.peyuenev.com/srebrinainako/

Извинявам се още веднъж! Все пак смея да твърдя, че получихте добър продукт. Да, със сигурност не толкова добър като на колегите от Haldigital97, VolkVision, Балевски фотография и другите изтъкнати професионалисти в бранша, които ни дадохте за пример след като си получихте продукта, но и ние не сме в една и съща ценова категория.
Желая Ви всичко добро!  good






Активен
rainbow_eyes
Регистриран

Публикации: 1


« Отговор #388 -: септември 12, 2016, 12:58:55 »

Здравейте,

регистрирах се по конкретна причина - искам да споделя впечатлението си от нашата сватбена декораторка.

Избрах си едно момиче, което не работи в агенция, а има амбицията да си отвори собствено сватбено магазинче. Стори ми се много хубава идея и реших да наема именно нея, за да "инвестирам" и да помогна за осъществяването на мечтата й.
Момичето има страница във фейсбук - Roberta Wedding. Млада, симпатична девойка, но никак не съм доволна.

1во - Грубите сметки, които бяхме направил с нея (да подчертая, че я помолих да ми даде по-високите цени, за да няма изненади после) се оказаха абсолютно неточни. Накрая платих със 150 лв повече от първоначалната уговорка. В крайна сметка се примирих, защото съм твърде ангажирана, за да си търся нови декоратори и т.н. За съпруга ми - ясно е, че на никой мъж не му се занимава с това.

2ро - Един ден й писах с молбата да дойде с мен в ресторанта, за да ми помогне с разпределението на масите и гостите (свтбата ни беше в тесен семеен и приятелски кръг). Тя ми отговори, че е заета, не съм ли можела да отида и да говоря за тези неща с управителя на ресторанта. Отговорих, че не случайно съм я наела, за да ми помага, а не да ходя и да върша всичко сама. Освен това, тя взе една съвсеееем не малка сума, за да ми отказва помощта си.

3то - В последния момент се оказа, че един от гостите ни ще дойде, а нямахме тейбъл картичка за него. Писах й с молба експресно да ни се направи нова картичка. На същата вечер тя ми пише някакви неща, които очевидно не бяха за мен. Писала е на хората, които й изготвят картичките, като там ме нарича "лудата булка".

Изключителен непрофесионализъм!!! Съжалих безкрайно много, че си избрах именно тази госпожица... Заплатихме една съвсем немалка сума (както казах, гостите ни съвсем не бяха много!!!) за почти нищо кой знае какво... Не препоръчвам Roberta Wedding - най-малкото, че не е лошо да се отнасяш с уважение към този, които ти плаща заплатата. Да не говорим, че съвсем не съм била от "лудите булки", които звънят постоянно, сменят си мнението през 2 часа, които се борят само на тях да се обръща внимание и чиято сватба е най-важното събитие на века... Не съм от хората, които четат и пишат по форуми, но в случая, нека бъда "Луда булка" smile

Иначе - страхотна сватба си стана!!!
Активен
Deliysky
Сватбен ШАМАН
*
Публикации: 1353


www.Deliysky.com


« Отговор #389 -: септември 14, 2016, 00:43:12 »

Здравейте,

регистрирах се по конкретна причина - искам да споделя впечатлението си от нашата сватбена декораторка.



Най големият проблем в тази сфера е , че се наемат сватбени декоратори в ролята на организатори smile. Декоратора не е организатор, не присъства на никаква част от сватбата и често няма абсолютно никакво понятие какво се случва в този ден, освен някой и друг контакт с който може да ви помогне. Основна грешка е, че сватбена агенция се избира по показаната в интернет декорация, а от така изложеното портфолио не можем да знаем за нейните организаторски умения. Още повече за начинаещ и навлизащ в системата! С нетърпение очаквам деня в който ще може клиента да прави ясна разлика между Wedding Planner (тоест сватбен организатор) и сватбен декоратор (аранжор, флорист).
Активен
Страници: 1 ... 24 25 [26] 27 28   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines