Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

април 24, 2024, 07:32:59

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 24   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Координатор на сватбата!  (Прочетена 177590 пъти)
 
liva82
Сватбен ГУРУ
*****
Пол: Жена
Публикации: 972


Обичам те повече от всичко!!


Моят сватбен албум

« Отговор #195 -: октомври 08, 2009, 16:28:26 »

най добре раздели задачите..но мисля че е най добре да си наемеш професионалист така ще си спокойна ти , а и шаферите все пак нали са на сватба не ги превръщай като задължение дебненето на всяка подробност аз така мисля но ти решаваш все пак ако можеш да отделиш 150лв е най добре
Активен
Aneta86
Новак
*
Публикации: 8


« Отговор #196 -: октомври 09, 2009, 15:09:18 »

А ще може ли някакви по-конкретни мнения и впечатления за координаторите и агенциите, които сте използвали. Заслужават ли си? На повечето не са им малки и хонорарите. А този от 150 лева направо ме изненадва, много е нисък. Дано найстина да е добър професионалист тази жена.
Активен
liva82
Сватбен ГУРУ
*****
Пол: Жена
Публикации: 972


Обичам те повече от всичко!!


Моят сватбен албум

« Отговор #197 -: октомври 17, 2009, 18:08:31 »

аз много съм доволна от нашият координатор и цената беше много нормална  тук можеш да видиш  радвам се че моето мнение е подкрепено от други съфорумки http://forum.svatbata.bg/index.php/topic,18894.0.html
Активен
Asia_Lukova
Новак
*
Публикации: 7


« Отговор #198 -: март 01, 2010, 10:56:15 »

Здравейте момичета, накратко да ви разкажа какво ми се случи наред с радостта ми, че ми предстои най-очаквания ден. Накратко - предстои ми сватба през лятото, а не живея в България. Дойдох си за 2 седмици и нямам почти никакво време. Понеже ще ми е необходимо съдействие реших да потърся помощ и се свързах с няколко сватбени агенции. Описах им в подробности от какво имаме нужда, но явно една от агенциите е решила да си проучи конкуренцията и е разпратила моето запитване масово до колегите си. В резултат ми се наложи да доказвам, че наистина имам нужда от организатор на сватбата си. Въпреки че имах много малко свободно време отидох до 3 агенции, за да реша на кого да се доверя. За съжаление все още получавам на мейла си грубости ... много ме натъжи всичко това, не може ли да сме една идея по-коректи и добри ... Та това е ... може ли някой да ми препоръча изпробвана вече агенция или сватбен координатор. Наистина ще съм благодарна! 
Активен
Alucinado
Сватбен ГУРУ
*****
Пол: Жена
Публикации: 647



Моят сватбен албум

« Отговор #199 -: март 01, 2010, 13:25:33 »

Asia, за кой град става въпрос?
Активен
Asia_Lukova
Новак
*
Публикации: 7


« Отговор #200 -: март 01, 2010, 14:16:56 »

Asia, за кой град става въпрос?

Здравей,
става въпрос за София.
Активен
tsvetentse1
Сватбар
***
Пол: Жена
Публикации: 183



« Отговор #201 -: март 01, 2010, 21:18:26 »

Описах им в подробности от какво имаме нужда, но явно една от агенциите е решила да си проучи конкуренцията и е разпратила моето запитване масово до колегите си. В резултат ми се наложи да доказвам, че наистина имам нужда от организатор на сватбата си.

Ох, нещо не разбрах какъв им е бил точно проблема? И въобще цялата ситуация, може ли да поясниш?

Аз лично не бих си наела агенция, но това си е мое убеждение, не искам да го коментирам тук. Сигурна съм, че ще намериш добър сватбен агент, но без да имаш отзиви от реални бивши клиенти, не те съветвам да наемаш. Успех  good
Активен
Бела
Ентусиаст
**
Публикации: 124


Моят съпруг е моят свят!


Моят сватбен албум

« Отговор #202 -: април 28, 2010, 09:44:09 »

той координаторът по принцип има друга работа на сватбата ,не изпълнява ролята и задачите,които са обикновено поети от  агенция ! Той само координира време,ритуали ,комуникира с ди джеи ,сервитьори ,танцьори,недоволни гости най-вече smilegood
Но и аз не разбрах,защо е писала на мейла и защо ти изпращат грубости ?какво всъщност искат?А и защо им доказваш ,че имаш нужда от такава личност на сватбата си ,какво ги интересува,нали си им плащаш? crazy
Активен
tedikuncheva
Регистриран

Пол: Жена
Публикации: 1


Време е за щастие


« Отговор #203 -: октомври 17, 2010, 16:03:00 »

И аз съм "ЗА" сватбен агент и координатор, но се чудя коя агенция да избера. Гледах в интернет и си харесах най-много "Приказен ден", "Вълшебниците" и "Диаманти" - за София става дума. Вие коя от трите ще ми препоръчате? Снимките им са страхотни и на трите, но дали наистина са техни? Мисля да се срещна с тях, но ми се искаше да съм подготвена предварително какво да очаквам.

А що се отнася до алкохола, ами че те как ще го преброят. То пълни и празни бутилки лесно се броят, но какво им пречи на тези от ресторанта да си прелеят бутилките. Аз мисля, че координатора ще ми спести главоболия, но не вярвам да ме спасят от крадене.
Активен
Nina Style
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1790


www.ninabg.com


Моят сватбен албум

« Отговор #204 -: октомври 17, 2010, 16:55:57 »

И аз съм "ЗА" сватбен агент и координатор, но се чудя коя агенция да избера. Гледах в интернет и си харесах най-много "Приказен ден", "Вълшебниците" и "Диаманти" - за София става дума. Вие коя от трите ще ми препоръчате? Снимките им са страхотни и на трите, но дали наистина са техни? Мисля да се срещна с тях, но ми се искаше да съм подготвена предварително какво да очаквам.

А що се отнася до алкохола, ами че те как ще го преброят. То пълни и празни бутилки лесно се броят, но какво им пречи на тези от ресторанта да си прелеят бутилките. Аз мисля, че координатора ще ми спести главоболия, но не вярвам да ме спасят от крадене.
За Вълшебниците нищо не мога да кажа ! Но за Приказен ден и Диаманти определено са на едно ниво ! И двете са страхотни и снимките са техни ! Между двете вече можеш сама да прецениш според отношение и цени разбира се ! Колкото до алкохола ,можеш да го дадеш на координатора и да ти го сложи в самия ден на сватбата !  good
Активен
emocia_wa
Професор
****
Публикации: 399



« Отговор #205 -: октомври 05, 2012, 11:19:22 »

InLove_Girl най-добрия вариант в самия ден е да имаш човек, който да координира всичко (дали ще  ти е близък/притятел или ще си наемеш) така е най-практично, защото:
- този човек трябва да отговаря за правилното протичане на деня като следи графика;
- той има ангажимента за всички необходими неща за ритуална, църква и ресторант. Най-практично е всичко необходимо да се разпредели в 3 отделни по цвят торби: първата за ритуалния дом (слагаш вътре шампанско, чаши, паставка за халки, халки...и тн), втората за църквата (погача, вино, бокал, свещи, жито за хвърляне, бонбони, кръщелни 4 бр. и тн) и за ресторанта (книга за пожелания, подаръчета и др.)
тези торби се приготвят предишния ден и се слагат в колата на координатора - така си спокойна, че всичко необходимо е с вас и няма да забравите нищо. Той си знае в коя торба какво има и за къде е.
- координатор има ангажимента да пристига по-рано насякъде и да приготвя нещата, вие само да влизате с гостите. след това остава и прибира нещата;
- координатора е винаги до вас, организира и помага в черпенето след ритуалния дом и освен това поема подарените ти цветя/букети - след това ги пренася в колата и ги оставя в ресторанта;
- подава на кумата кошничката с късметите за хвърляне;
- в църквата отново е преди вас и процедурата е същата;
- отива много преди вас в ресторанта и приготвя всичко (ако не го е направил преди това) декорация, цветя, калъфи, панделки, разпределя алкохола(ако ще е по масите), подаръчетата (ако ще са по масите)... изобщо, неговата грижа е ресторанта да е готов поне 30 мин преди да дойдат гостите.
- посреща и настанява гостите. в зависимост от броя им ще ти трябват и повече хора - за 100 човека например, 2 стоят със списъци на вратата и откриват пристигналите гости по списък, а други 2 поемат и отвеждат гостите до масата им.
- той координира DJ фотограф и ресторант - за всеки ритуал;
- обикаля гостите и се грижи да са добре настанени, всичко да имат и да се чувстват добре  smile
изобщо, най-голямото тичане е за него и най-често изпуска някои неща (например църквата). Но пък спестява на вас и на роднините всякакви ангажименти - да носите и да прибирате неща, както и в ресторанта всичко да е както трябва. Координатора реагира на момента ако нещо се обърка (тортата не дойде или цветята или каквото и да е) - той трябва да реши проблема без да ви тревожи. т.е. спестява ви и тези прединфарктни ситуации. Wink
и не на последно място, той е човека, който след цялата веселба трябва да остане последен и да прибере всички неща - цветя, декорация, калъфи и тн... pardon вие ще сте капнали от умора и хич няма да ви е до това..или пък ще отпрашите на дискотека  blum
изобщо - много важен човек!  smile хубаво е да го предвидиш, защото ако той е до теб - не ти остава друго освен да се усмихваш, да си снимаш с гостите и да се наслаждаваш на Деня  girl_wink
Активен
theone
Професор
****
Публикации: 482



« Отговор #206 -: ноември 30, 2012, 22:34:06 »

напълно подкрепям изказването на emocia_wa, кординаторът е абсолютно задължително действащо лице.  good
Активен
ivelka
Сватбен ГУРУ
*****
Пол: Жена
Публикации: 618



Моят сватбен албум

« Отговор #207 -: декември 03, 2012, 08:40:49 »

И аз подкрепям emocia_wa. Ние също имахме координатор, но на един човек ще му е трудно да се справи с всичките ангажименти, поне според мен! Аз бях разпределила чантите с нещата на шаферките, моята сестра и сестрата на милото отговаряха за настаняването на гостите (понеже познават всички), а за графика следеше стриктно един мой близък роднина. Така всичко беше много добре органиирано  good
Активен
DjNick Mc
Сватбен ГУРУ
*****
Пол: Мъж
Публикации: 568


Ние можем и знаем как... !!!


« Отговор #208 -: декември 04, 2012, 11:12:10 »

Координатор на събитие е едно доста разтегливо понятие. Звиси от това с какви задачки ще го натоварите.
Поздравления за подробното обяснение на emocia_wa, определно много можете да научите от него, но това което тя е изброила за координация на събитието, си е работа за цяла сватбена агенция.  smile
« Последна редакция: декември 04, 2012, 11:14:38 от DjNick Mc » Активен
Nina Style
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1790


www.ninabg.com


Моят сватбен албум

« Отговор #209 -: декември 04, 2012, 11:43:49 »

Като изключим декорацията всичко останало е работа на координатора. Това с калъфите,цветя и т.н. няма как да го направи тичайки от църквата в дома и после в ресторанта. Има си отделни хора,които се занимават с декора.
Активен
Страници: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 24   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines