Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

март 28, 2024, 23:05:01

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 24   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Координатор на сватбата!  (Прочетена 176527 пъти)
 
gostenka_82
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 2663



Моят сватбен албум

« Отговор #30 -: ноември 27, 2008, 15:35:55 »

от коя агенция?

моята сватба беше в Пловдив
Активен
iolly_
Ентусиаст
**
Пол: Жена
Публикации: 144



« Отговор #31 -: ноември 28, 2008, 08:00:01 »

Тоест от постовете до тук можем да кажем, че координаторите на сватбата са нещо напълно необходимо и полезно, когато са си на мястото и си вършат добре работата. Не можем да съдим по някой, който не работи добре, за цялата общност координатори, нали така? Както в едно училище има и кадърни и не толкова кадърни учители. От там нататък, който има възможност и желание може да си наеме такъв, който няма възможност или желание, ще помоли свой близък да поеме тези задължения. Разликата е в опита и в това, че единият си е на работното място, а другият е отишъл да се весели, а вие сте го помолили да работи. Но все пак всички помагаме на приятели и в това няма нищо лошо.
Активен
gostenka_82
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 2663



Моят сватбен албум

« Отговор #32 -: ноември 29, 2008, 20:10:13 »

iolly,

напълно съм съгласна с теб!!!!!!!!!!!!!
Активен
kali_gali
Заслужил майстор на спорта
***
Пол: Жена
Публикации: 2243



Моят сватбен албум

« Отговор #33 -: ноември 29, 2008, 20:42:01 »

Да се включа и аз-ние имахме такъв координатор.Жената беше от сватбена агенция,но предлага и такава услуга само за деня.Много съм доволна,не разбрах нищо от бюрократичните изисквания около сватбата,нито пък ангажирах някой от гостите.Жената си свърши перфектно работата.Цената и беше 50лв но аз и дадох 100лв.Единствено си тръгна по-рано с мое разрешение за което малко съжалих.Трябваше да остане до края за да се оправи с останалия алкохо защото на другия ден се оказа че всичко е свърширо - странно ми се стори.Ама здраве да има и да са си взели от ресторанта за наше здраве е било,почерпили са се.Но иначе не съжалявам за агентката.Иначе всичко сама съм си правила.
Активен
tasty
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1186



Моят сватбен албум

« Отговор #34 -: ноември 29, 2008, 23:09:15 »

за кой град говориш? Много евтино ми се струва  Bravo
Активен
kali_gali
Заслужил майстор на спорта
***
Пол: Жена
Публикации: 2243



Моят сватбен албум

« Отговор #35 -: ноември 30, 2008, 02:00:57 »

София.Да,не беше скъпо.Това беше ноември миналата година.Може би има коригиране на цените тази година но едва ли е с много.
Активен
tasty
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1186



Моят сватбен албум

« Отговор #36 -: ноември 30, 2008, 13:00:37 »

коя е агенцията?
Активен
kali_gali
Заслужил майстор на спорта
***
Пол: Жена
Публикации: 2243



Моят сватбен албум

« Отговор #37 -: ноември 30, 2008, 13:32:09 »

Току що влязох в сайта им и видях,че цените са актуализиране - координиране на сватбата струва 90-120лв.Ако все още те интересува ще ти я напиша на лични.
Активен
salasar
Ентусиаст
**
Пол: Жена
Публикации: 67



« Отговор #38 -: декември 04, 2008, 10:41:09 »

ако питате мен най-добре е да си имаш Приятелка,която си има агенция и тя да ти предложи услугата координатор на сватбата.Нормално е агенцията и ресторанта.който ти я препоръчва да са партия.
Активен
mila_5
Регистриран

Публикации: 1


« Отговор #39 -: декември 04, 2008, 17:18:44 »

Здравейте момичета!
Видях темата и реших да споделя мнението си. Сестра ми се омъжи на 25.10. тази година. Първоначално смятахме , че ролята на сватбен координатор ще я играя аз. Оказа се обаче че това не е проста работа. Не става въпрос само да поканиш гостите в ресторанта и да им помогнеш да се настанят по масите. Има страшно много тичане като започнеш от прическата на булката рано сутринта та чак до изпращането на гостите късно вечерта. Координаторът "дърпа конците" и следи за правилното протичане на сватбата във всеки един етап.
Сестра ми реши, че е по-добре да повери тази работа на професионалисти. И слава богу! Сватбата мина невероятно - беше красиво декорирана и перфектно организирана. Водещата просълзи всички гости с уникални ритуали, а момичето което беше координатор не седна за минута - беше навсякъде и с усмивка си вършеше работата. Наемането на сватбен координатор струваше 100 лв. но аз мисля че си струва.
Препоръчвам ви горещо агенция Звезден празник. smile
Активен
salasar
Ентусиаст
**
Пол: Жена
Публикации: 67



« Отговор #40 -: декември 08, 2008, 12:07:11 »

На сватбата на нашите кумове,която беше след нашата-аз бях координатор само за ресторанта,но.....не се лъжете ,че е много лесно!А пък като вземат да се мешат Татко,Мама,Свекър или Свекърва,знаете ли какво става-КАША!!!Аз много години съм работила управител по заведения и винаги съм искала всичко да е перфектно и кумовете именно заради това искаха да им помогна.Но в последния момент Тати решава,че тези или онези хора няма да стоят там,а другите еди-къде си,че на онзи там не му е мястото и стана страшно.Да не говорим,че ресторанта се опитаха да скрият половината им алкохол,въпреки,че аз си имах списъка на коя маса какво трябва да си има и им казвах.Но идея си нямаха,че аз съм в час с тези неща и взеха да продават краставици на краставичар!!! beating Ужас и накрая като нищо ще ви представят сметка с чудеса вътре,а вие в тази голяма еуфория така ще си я платите,че три дена после ще пируват за Ваше здраве!!!Бъдете внимателни и подберете правилен човек за да следи всичко,иначе все ще бъдете излъгани good
Активен
kremmito
Любопитен
*
Пол: Жена
Публикации: 25



Моят сватбен албум

« Отговор #41 -: декември 26, 2008, 21:44:07 »

Здравейте момичета
на нашата сватба наехме сватбена агентка, която да присъства. Нито за миг не съм съжалявала за това. Отпадат ти толкова ангажименти, а и не ми се искаше някои мой близък човек да се занимава с това, все пак и той е гост на сватбата. Т.к. имахме коктейл за гостите преди да влезнат в ресторанта, помощта на агентката ни беше безценна, тя се погрижи за всичко, както на коктейла така и с настаняването в ресторанта. Моето мнение е, че това не е излишен разход
Активен
Бухтичка
Професор
****
Пол: Жена
Публикации: 361



Моят сватбен албум

« Отговор #42 -: февруари 25, 2009, 12:59:17 »

Ние така или иначе мислим да ползваме услугите на сватбена агенция и това да има човек, който да следи за всичко в деня на сватбата беше едно от условията ни. Определено не ми се иска да ангажирам роднините и приятелите си с тези задължения, те са там, за да се забавляват. А аз искам да се отпусна максимално и да не се притеснявам за нищо...освен детето smile
Активен
valia_diva
Баш Майстор
**
Пол: Жена
Публикации: 1711



Моят сватбен албум

« Отговор #43 -: март 06, 2009, 14:00:21 »

аз също мисля да имаме координатор и това ще е близка приятелка, която е имала сватбена агенция и съм сигурна, че винаги има нужда от такъв човек на сватбата. И понеже булките са тези, които по принцип подготвят сватбите, така ще им бъде спестено притеснението дали всичко върви по план график. Сега си спомнам за сватбата на една приятелка, на която в същия ден й излезна прякора "Генералшата", защото вървеше непрекъснато наляво и надясно да следи кое как става и да дава наставления на всички какво да правят и какво не.
Активен
buboleche
Ентусиаст
**
Публикации: 79



« Отговор #44 -: март 09, 2009, 19:29:53 »

тай като аз няма да ползвам услуги на агенция, а определено не ми се занимава с организационни въпроси в деня на самата сватба... съм помолила приятелка, която е много организирана, изобретателна, сръчна и въобще не се шашка. Правила е много събития в нейната работа и с удоволствие прие да ми помага. много се радвам, защото ми е много близка и със сигурност двете с нея ще поемем цялата организация на сватбата. вкусовете ни са еднакви и се разбираме без думи... така че тя определено е моят човек за сватбен организатор Wink
Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 24   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines