Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

май 10, 2024, 20:20:10

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Сватбата - как точно протича всичко ?- III -та част  (Прочетена 148510 пъти)
 
mari_m
Сватбар
***
Пол: Жена
Публикации: 216



Моят сватбен албум

« Отговор #90 -: юли 12, 2012, 14:39:11 »

изчетох всичко общо взето и все имам чувството, че нещо ще забравя или няма да се направи и ме обхваща ужас....сега се сещам, че съм виждала, че се рита менчето от булката пред дома й при извеждането....но също така, менчето се рита и в ресторанта...как се прави всъщност  crazy
Активен
veseto_87
Заслужил майстор на спорта
***
Публикации: 2189



Моят сватбен албум

« Отговор #91 -: юли 12, 2012, 14:46:35 »

И да забравиш, не е фатално! Каквото, такова. Нали имате булка, младоженец, час в гражданското и ресторант. Нищо друго не е толкова важно.
За менчето - няма правила. Всеки си го прави както желае. Аз менче ритах само в ресторанта. Според мен няма смисъл два пъти да се прави едно и също нещо. В ресторанта има повече хора, вече си настроен за купон, спокоен, мисля че моментът е по-подходящ.
Активен
irishka
Професор
****
Пол: Жена
Публикации: 302



Моят сватбен албум

« Отговор #92 -: юли 12, 2012, 15:19:19 »

"изпитанието" с лимончето на вратата
Момичета, какво е това изпитание?  blush
Активен
mari_m
Сватбар
***
Пол: Жена
Публикации: 216



Моят сватбен албум

« Отговор #93 -: юли 13, 2012, 08:45:10 »

Весе много успокоително ми действаш! good
Активен
EJ
Ентусиаст
**
Публикации: 97



« Отговор #94 -: август 16, 2012, 17:32:26 »

Трябва ли тъстовете и свекърите да седят на една маса?
Активен
Мариелка
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1067



Моят сватбен албум

« Отговор #95 -: август 16, 2012, 17:44:32 »

Трябва ли тъстовете и свекърите да седят на една маса?

Не,естествено Wink. Аз съм твърдо ЗА да седят на отделни маси.
Активен
theone
Професор
****
Публикации: 482



« Отговор #96 -: август 16, 2012, 18:16:47 »

всеки седи където на теб ти харесва smile при нас бяха на отделни smile
Активен
snowy
Сватбар
***
Пол: Жена
Публикации: 276



« Отговор #97 -: август 16, 2012, 18:31:56 »

всеки седи където на теб ти харесва smile

Точно така си е. smile Направи нещата така, че да ви харесват на вас двамата с младоженеца. При нас родителите ще бъдат на отделни маси, най-вече защото родителите на милото са разведени и всеки си има половинка и не си представям разположение на сватбената маса с 10 човека  blum
Активен
EJ
Ентусиаст
**
Публикации: 97



« Отговор #98 -: август 17, 2012, 12:40:00 »

 heart Мерси, момичета!
Активен
emocia_wa
Професор
****
Публикации: 399



« Отговор #99 -: септември 30, 2012, 15:51:52 »

Трябва ли тъстовете и свекърите да седят на една маса?
както прецените вие с младоженеца  good от една страна, с вашата сватба съединявате и техните семейства - вече са рода. Проблем е, че все пак хората не се познавата много, ще е малко по-скунфузено.  Ако сметнете, че ще им е по-комфортно да са всеки при неговите близки/приятели роднини - по-добре така.  pardon
Ако пък има разведени или скарани - тогава изобщо няма да го мислите - отделно.
Активен
InLove_Girl
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1209



Моят сватбен албум

« Отговор #100 -: октомври 04, 2012, 15:22:48 »

Момичета, как си направихте график какво трябва да свършите последните дни преди сватбата и в самия ден. Една съфорумка скоро писа, че си е направила табличка и ще ми е интересно да разбера вие как процедирахте?
Активен
cveta_d86
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1290



Моят сватбен албум

« Отговор #101 -: октомври 04, 2012, 16:12:55 »

Инловче миличка преди сватбата бях написала с тиренце на един лист какво ни остава да свършим и което правехме го драсках.... за самият ден пак бяхме разграфили с тиренце всичко....взимане на кумове, на булка и къде горе долу колко време да си оставим като интервал...за нещана за взимане не съм правила списъци, защото всичко беше приготвено по пликове и разпределено м/у неговите и моите родители..и така. Едва ли съм ти била много поледна, но ти дадох поне някаква идейка smile
Активен
flyin
Сватбен ГУРУ
*****
Пол: Жена
Публикации: 602



Моят сватбен албум

« Отговор #102 -: октомври 04, 2012, 20:16:03 »

Момичета, как си направихте график какво трябва да свършите последните дни преди сватбата и в самия ден. Една съфорумка скоро писа, че си е направила табличка и ще ми е интересно да разбера вие как процедирахте?
Аз в продължение на месеци си правих списъци smile Много съм разсеяна и ако не си водя списък, няма шанс да направя добра организация  pardon
Започнах с най-общите неща - избиране на ресторант, ритуална зала, църква, фотограф, видео, dj, рокля и тн. В последния месец взех да записвам и най-дребните неща, които трябва да се свършат, за да успеем да преценим времето. За целта вече ползвах малко джобно тефтерче, което успях да изпиша от край до край biggrin Иначе за всичко останало - разходи, гости, разпределение по масите, алкохол, музика, ползвах екселска табличка с елементарни формули.

Ако не си го направила за сега, седни да направиш план за сватбения ден и добавяй поне по половин-един час за всяко нещо, няма да сгрешиш biggrin
Нашата организация беше следната:
9:30 Събуждане
При мен:
11:00 Подготовка на масата за гостите (майка ми беше направила всичко предварително, така че само ги поставихме на масата);
13:30 Слав дойде, за да ми направи прическа и грим;
14:00 Фотографът дойде;
14:10 Мои приятелки и близки взеха да се изсипват;
15:00 Прическата ми и гримът бяха готови. Започнахме да обличаме роклята (хич не е лесна задача biggrin );

При него:
12:00 Отиде в апартамента, който бяхме наели за родителите му за 3 дни;
12:30 Доставка на кетъринг (разни хапки) и подготовка на масата там;
13:00 Обличане на костюм и подготовка;
14:00 Неговите приятели и близки са започнали да се изсипват, а човекът(негов колега), който ни караше, е отишъл за букета за колата;
15:00 Подготовка за тръгване към нас

15:20-15:30 Мъжката тайфа дойде;
Лудница до към 16:00
16:00 (май беше толкова) Потеглихме към ритуалната;
16:20 Вече бяхме пред ритуалната biggrin почакахме 20 мин
16:40 Граждански брак;
17:00 Черпене пред ритуалната, тръгване към църквата;
17:30 Изсипване в двора на църквата, малко снимки;
18:00 Църковен брак;
18:30 Фотосесия пак в двора на църквата (Семинарията);
20:00 Тържествено посрещане в ресторанта (гостите бяха там от 19:30, бяхме помолили да сервират салати и напитки с тяхното влизане).

Организацията беше много стабилна, малко беше екшън само около 15:00-15:30 и то защото мъжът ми се беше притеснил, че нямаме време и беше решил да поведе ротата по-рано smile Пък и с майка ми и приятелките, които ме обличаха, не бяхме предвидили времето и малко се замотаха, докато се усетят как трябва да навържат връзките на корсета.

На твое място бих направила списък с това кой би помагал със следните неща:
- неща, необходими за гражданския брак;
- неща, необходими за църквата (ако ще правите и църковен брак);
- неща, необходими за ресторанта (ако има такива);
- кой ще държи бонбоните и сладките след гражданския;
- кой ще ти държи букета/чантата, когато е необходимо;
- кой ще помогне на гостите с маршрут/паркиране/настаняване по маси (ако няма нает човек за тази цел).
« Последна редакция: октомври 04, 2012, 20:17:41 от flyin » Активен
Thea
Професор
****
Публикации: 323


« Отговор #103 -: октомври 04, 2012, 20:24:22 »

При мен трябваше да се свършат доста неща в последните дни, но гледах да не са много трудоемки.
Горе-долу планът ми изглеждаше така.
5 дни преди сватбата
-медицински /нямах възможност по-рано/
-риза на младоженеца
-бутониери изкуствени за гостите /за близките бяха от естествени цветя/
-шивачка - последни корекции
- последни уточнения с Ди Джей, Фото
-поръчахме сладки, бонбони, ядки и др.
4 дни преди това
-среща с флористката, с дамата за украсата, с управителя на ресторанта за последни уточнения
-проверка на места за паркиране
-уточнения за тортата
-нашите купиха украса за вкъщи и почнаха да украсяват
-купихме алкохола
3 дни
- пробна прическа
-козметик
-калеко ми се зае да планува какви хапки и предястия да приготви за гостите вкъщи и направи съответните покупки

Дните преди сватбата - маникюр, последни уточнения по плана, украсата вкъщи. 1-2 дни преди това майка ми разпредели нещата необходими за църквата, гражданското, ресторанта в отделни чанти, за да не се лутаме в самия ден чашите в кой са, шампанското къде е... Всичко беше приготвено, дори преди да дойдат сватбарите ги свалиха по колите, за да не се забрави нещо  Wink
А за самият ден почнах да правя плана отзад - напред: в колко часа е ритуала, в колко трябва да тръгнем, колко време ни трябва и т.н.
« Последна редакция: октомври 04, 2012, 20:30:20 от Thea » Активен
InLove_Girl
Сватбен ШАМАН
*
Пол: Жена
Публикации: 1209



Моят сватбен албум

« Отговор #104 -: октомври 04, 2012, 21:40:27 »

flyin, Благодаря! Много ми помогна!
В интерес на истината аз имам органайзер с всичко, което трябва да се направи, но все имам чувството, че нещо забравям  crazy Записала съм основните ангажименти, но ми се струва, че ще търча в последният момент, а уж съм организирана девичка  nea Благодаря ви, много!
Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines