Здравей, Гост    Вход: 
 
Регистрация   Забравена парола
Карта на сайта    Сватбен речник

Добре дошъл, Гост.

октомври 19, 2024, 01:35:30

 
Добре дошъл, Гост.

За вход използвайте лентата в горната част на екрана!

Новини:
 
   Начало   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: С какво се занимавате вие и вашата половинка?  (Прочетена 78856 пъти)
 
kleo_20
Leader
****
Публикации: 5436


Мама на едно малко диване!!!


Моят сватбен албум

« Отговор #165 -: септември 07, 2007, 22:57:28 »

аз работя в Германос а милото е в армията!много си разбира от работата и е моята гордост има и още няколко висши икономическия е завършил също много ми е умничък аз съм малкото запъртъче за сега но ще го догоня laugh
Активен
nqma me
Сватбен ГУРУ
*****
Публикации: 654


« Отговор #166 -: септември 08, 2007, 01:17:13 »

Най-накрая и аз да отделя време и да се вклуча---
Аз съм студентка във ВИАС.Занимавам се с много и различни не6та...Завър6их художествено учили6те и об6то взето се занимавам със изкуство...Не се оплаквам ежедневието ми обикновено е доста разнообразно.Моето милиичко....работи..в един сервиз и сега 6те прави магистратура.А да зимата тренира хокей в Славия,а лятото кара колело.....Като цяло при него няма празно.Компенсира и за мен в спорта,за6тото аз сум голям мързел,вупреки че ми подари колело за рождения ден!Надявам се сега да се мобилизирам и да почна да въртя!
И така момичета...това от мен и за мен! blum Wink
Активен
gyendalin
Любопитен
*
Публикации: 41



Моят сватбен албум

« Отговор #167 -: септември 13, 2007, 23:01:07 »

Аз завърших публична администрация в БСУ, но сега съм заета с дъщеря ни, живот и здраве се надявам, след като тръгне на градина да започна работа при ... мъжа ми, той се занимава с реклама.
« Последна редакция: септември 14, 2007, 14:03:30 от gyendalin » Активен
summer.
Сватбен ГУРУ
*****
Пол: Жена
Публикации: 684



Моят сватбен албум